۰
سه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۴

با پرفروش ترین عطرهای لالیک آشنا شوید

اگر شما نیز از‌جمله علاقه‌مندان به برندهای معتبر و حرفه‌ای عطر هستید، حتما بارها نام لالیک را شنیده‌اید که نمونه‌های فراموش‌نشدنی را به بازار عرضه کرده‌است. رنه لالیک موسس فرانسوی این کمپانی بزرگ در گذشته تنها طراح بلوری بود که به طراحی و ساخت وسایل تزیینی و جواهرات لوکس و جذاب می‌‌پرداخت. در طی حوادثی که در ادامه شرح می‌دهیم، امروزه برند لالیک موفق به عرضه پرفروش‌ترین عطرها شده‌است. 
تاریخچه برند لالیک و معرفی 10 عطر برتر و پرفروش لالیک
اگر شما نیز از‌جمله علاقه‌مندان به برندهای معتبر و حرفه‌ای عطر هستید، حتما بارها نام لالیک را شنیده‌اید که نمونه‌های فراموش‌نشدنی را به بازار عرضه کرده‌است. رنه لالیک موسس فرانسوی این کمپانی بزرگ در گذشته تنها طراح بلوری بود که به طراحی و ساخت وسایل تزیینی و جواهرات لوکس و جذاب می‌‌پرداخت. در طی حوادثی که در ادامه شرح می‌دهیم، امروزه برند لالیک موفق به عرضه پرفروش‌ترین عطرها شده‌است. 
برند لالیک در گذر تاریخ
رنه لالیک در ابتدا تنها یک جواهرساز و شیشه‌کار حرفه‌ای بود که اتفاقا در این عرصه بسیار حرفه‌ای بود و شهرت بسیاری از این بابت در جهان دارد. درواقع نخستین فعالیت‌های این برند نیز در حوزه طراحی، تولید و فروش جواهرات لوکس سپری شد.
رنه پس از گذشت بیست سال سابقه کار حرفه‌ای در این حوزه، مأمور شد که به تولید عطر و ادکلن بپردازد. جالب است بدانید با اینکه او در حوزه عطر و ادکلن سابقه چندانی نداشت، توانست یکی از بهترین تولیدات ممکن را عرضه کند. در سال 1908 اولین عطر برند لالیک تولید و به بازارهای جهانی عرضه شد.
توانایی و مهارت‌های حرفه‌ای او در زمینه تولید شیشه لوکس و زیبا در این صنعت نیز به کمک وی آمد و باعث شد عطرها را در شیشه‌هایی زیبا و جذاب طراحی و تولید کند. پس از درگذشت رنه، فرزندان او فعالیت در این حوزه را با قدرت و گستره بیشتری پیگیری کردند و امروزه لالیک یکی از بهترین تولیدکنندگان عطر در جهان به حساب می‌آید.
اکنون بهترین عطرهای لالیک را به شما معرفی می کنیم.
عطرهای برند لالیک مردانه که نباید از دست دهید!
آقایان حساسیت بالایی نسبت به عطرهایی که استفاده می‌کنند دارند و بسیاری از آن‌ها تنها از برندهای مشهور و مطرحی که قادر به تولید عطرهای باکیفیت هستند، استفاده می‌کنند. عطر لالیک مردانه از جمله انتخاب‌های حرفه‌ای است که بوی خوش و ماندگاری بالایی را برای آقایان سخت‌پسند به ارمغان می‌آورد.  اما بهترین عطرهای لالیک مردانه عطرافشان کدام‌اند؟
عطر لالیک Pour HommeEquus EDP
اگر از دسته طرفداران عطرهای شیرین هستید، این مدل از عطرهای برند لالیک طرفداران بسیاری دارد. ازجمله ویژگی‌های خاص این عطر آن است که رایحه‌های مختلفی را از آن برداشت می‌کنید. در اولین مرحله استفاده از آن عطر دلنشینی از ترنج، بالنگ و لیمو ترش را احساس خواهید کرد. پس از گذشت مدتی عطر آن بیشتر به رایحه ماهون، سروکوهی و هل شباهت دارد.
عطر لالیک White EDT
بسیاری از آقایان تمایل دارند عطری داشته باشند که علاوه‌بر بوی خوش و ماندگاری بالا قادر به استفاده از آن در مجالس مختلف باشند. این عطر فوق‌العاده با رایحه‌ای تکرارنشدنی خاطرات خوب و شیرینی را برای شما خواهد ساخت. رایحه این عطر بیشتر به سمت ترشی و خنکی تمایل دارد و حتی برای استفاده در قرارهای مهم عاشقانه یا کاری مناسب است.
عطر لالیک Encre Noire A L Extreme EDP
افرادی که عطر و رایحه تلخ را بسیار دوست دارند، معمولا این مدل عطرهای لالیک را نیز می‌پسندند. این حس تلخ به علت آنکه وقار و جذابیت بالایی را در مصاحبت با افراد ایجاد می‌کند، از جمله عطرهای برند لالیک محسوب می‌شود. جالب است بدانید عطرها با مخاطبان و اطرافیان خود حرف می‌زنند و حس اقتدار و جذابیت شما را به گوش و چشم آن‌ها می‌رسانند.
بهترین عطرهای لالیک زنانه که شما را مدهوش می‌کنند
خانم‌ها تقریبا از حساس‌ترین خریداران عطر هستند که تمایل به خرید بهترین رایحه مورد نظر خود دارند. از این رو برند لالیک گستره وسیعی از انتخاب‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد.
ادو پرفیوم زنانه لالیک Le Parfum
ساختار این رایحه حرفه‌‌ای از وانیل، چوب، گیاهان معطر و انواع گل است و رایحه گرم، تند و شیرینی دارد. عطر لوپرفام که یکی از عطرهای خوشبوی برند لالیک است، گرمای فوق‌العاده‌ای را به شما می‌بخشد، بوی بسیار شیرینی دارد و احساس اعتماد به نفس بی‌نظیری را به شما منتقل می‌کند. شما این فرصت را دارید که با بهره‌مندی از این عطر آرامش بیشتری را کسب کنید. عطرهای برند لالیک فروشگاه بزرگ عطرافشان همچنین برای هدیه به افرادی که دوستش دارید بسیار مناسب است.
ادو پرفیوم زنانه لایک Living Lalique
برند لالیک با طراحی این مدل‌های جذاب و حرفه‌ای رایحه بی‌نظیری را برای خانم‌های سخت‌پسند معرفی کرده‌است. شیرینی و گرمای این رایحه به ظاهر شما راه می‌یابد و جذابیتی که انتظارش را دارید نصیب شما خواهد کرد. معمولا از گیاهان معطر، ادویه، چوب، میوه، وانیل و مرکاب در ساختار این عطر فوق‌العاده استفاده می‌شود. این ادو پرفیوم برند لالیک به‌اندازه‌ای طبیعی و گرم است که می‌توانید حرارت و گرمای طبیعت را در اطراف خود احساس کنید.
ادو پرفیوم لالیک ReveD`Infini
بانوان بیشتر عطرهای گرم و شیرین را دوست دارند و همین مسئله سبب شده‌است که تولیدکنندگان عطر لالیک به سراغ طراحی و تولید چنین عطرهای دلنشینی بروند. معمولا مرکبات و گیاهان معطر از پایه‌های اصلی این عطرها هستند.
این عطر لالیک علاوه‌بر رایحه‌ای دلنشین و دوست‌داشتنی، ظاهر فوق‌العاده جذابی دارد که مورد پسند بسیاری از خانم‌هاست. استفاده از آن در تمامی ایام سال و در بیشتر مجالس و مهمانی‌ها توصیه می کنیم.
ادو پرفیوم زنانه لالیک Nilang
بسیاری از خانم‌های خوش سلیقه از این ادو پرفیوم برای جلب نظر دیگران استفاده می‌کنند. این عطر در باطن خود رایحه‌ای چنان طبیعی دارد که شما را مجذوب خود می‌کند. این عطر نیز از‌جمله عطرهای شیرین، گرم و خوراکی است که مورد پسند افراد بسیاری قرار می‌گیرد.
وانیل، ادویه، گل و گیاهان معطر سبب ایجاد چنین عطر و رایحه شگفت‌انگیزی در این ادو پرفیوم لالیک زنانه شده‌اند. ماندگاری آن قابل توجه است و تا زمانی‌که نخواهید، شما را ترک نمی‌کند!
ادو پرفیوم زنانه لالیک Fleur De Cristal
نخستین چیزی که پس از استفاده از این ادو پرفیوم احساس خواهید کرد، تندی و شیرینی طبیعی است که در وجود شما رخنه می‌کند. این ادو پرفیوم همچنان خنکی خاصی دارد که از گل و گیاهان معطر، چوب، ادویه و مرکبات نشأت می‌گیرد. جالب است بدانید ماجرای تولید این عطر به سالگرد صد و پنجاهم لالیک باز می‌گردد.
این عطر از آن دسته‌ای است که می‌تواند خاطرات بسیاری را در یاد شما زنده کند. با استشمام آن در یک لحظه تمام خاطرات خوبی که انتظارش را داشتید تجربه می‌کنید. این عطر شخصیت خاص و منحصربه‌فردی را به شما می‌بخشد که با عطر دیگری تجربه نخواهید کرد. شاید این ویژگی وام‌دار گیاهانی نظیر گل زنبق دره، یلانگ یلانگ، استفانوتیس و میخکی باشد که در نت میانی آن استشمام می‌شود. به نظر می‌آید که این عطر از جمله بهترین عطرهای لالیک باشد که برای هدیه بسیار ایده‌آل و مناسب است.
عطرهای برند لالیک در یک نگاه
عطر لالیک قرن‌هاست که با شناخت مخاطبان خود توانسته‌است دل آن‌ها را به دست آورده و فروش مناسبی را از آن خود کند. رنه لالیک موسس و بنیانگذار این شرکت در طول سال‌ها فعالیت خود هنر و مهارت‌هایی را که از جواهرسازی و شیشه‌کاری به دست ‌آورده بود، به این حوزه وارد کرد. این شکوه و زیبایی به خوبی در بسیاری از محصولات و عطرهای لالیک قابل مشاهده است.
ادو پرفیوم‌های زنانه لالیک با عطر شیرین و گرم خود طرفداران بسیاری دارند. البته تمامی این ویژگی‌ها را تنها با خرید محصولات اصل و مرغوب به دست خواهید آورد. برای دستیابی به محصولات حرفه‌ای لالیک توصیه می‌کنیم به سایت معتبر و قابل اعتمادی نظیر فروشگاه عطرافشان مراجعه کنید. تنوع انواع عطر در این فروشگاه شما را حیرت‌زده خواهد کرد.
 
کد مطلب: 139546
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *