۰
پنجشنبه ۴ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۳۳

بزرگراه اهر - تبریز زیر بار ترافیک می‌رود

فرماندار اهر از اتمام پروژه بزرگراه اهر - تبریز تا ۲ ماه آینده خبر داد.
بزرگراه اهر - تبریز زیر بار ترافیک می‌رود
فرماندار اهر از اتمام پروژه بزرگراه اهر - تبریز تا ۲ ماه آینده خبر داد.
رسول خدابخش در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان اهر، گفت: با وجود تمام تلاش‌های انجام شده برای اتمام این پروژه تا ۲۵ آبان ماه، متاسفانه به‌دلیل شرایط نامناسب جوی این امر محقق نشد و پیگیر هستیم تا پروژه حداکثر تا دو ماه آینده به بهره برداری برسد.
وی افزود: در خصوص تخصیص اعتبارات لازم جهت فعالیت پیمانکار این پروژه مشکلی نداریم و به محض مساعد شدن وضعیت جوی، تکمیل پروژه نیز آغاز خواهد شد.
خدابخش با بیان اینکه از این پروژه تنها هشت کیلومتر باقی مانده که پنج کیلومتر آن در حال حاضر با تکمیل، نصب علائم و تابلوها و بررسی مجدد مطالعاتی می‌تواند زیر بار ترافیک برود، گفت: برای سه کیلومتر مابقی نیز که از نظر فنی آماده آسفالت ریزی است، منتظر مساعد شدن وضعیت جوی هستیم.
وی در خصوص وضعیت کرونایی شهرستان اهر نیز گفت: خوشبختانه در خصوص پیشگیری و مقابله با این بیماری در این شهرستان کارهای اساسی و ارزشمند انجام شده و جای قدردانی دارد، چرا که همه پای کار آمدند و توانستیم با کمک آحاد مردم و مسئولان شاهد کاهش ورودی بیمارستان و فوتی ناشی از این بیماری در شهرستان باشیم؛ امیدواریم این روند همچنان ادامه پیدا کند.

ریشه کنی سرقت احشام در اهر
به گزارش ایسنا، فرمانده انتظامی شهرستان اهر نیز در ادامه این جلسه از ریشه کنی سرقت احشام از روستاهای این شهرستان که توسط افراد غیر بومی انجام می‌شد، خبر داد.
سرهنگ قدرت آقاپور با اشاره به افزایش ۲۵ درصدی سرقت از خانه باغ‌ها طی شش ماه گذشته در اهر و هوراند، افزود: با وجود بیش از ۱۲۰۰۰ خانه باغ پراکنده در اهر و هوراند جلوگیری از سرقت در این مکان‌ها به چالشی بزرگ تبدیل شده است.
کد مطلب: 142033
برچسب ها: تبریز
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *