۰
چهارشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۴۱

انتخاب اعضای هیات رییسه مجلس امروز

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز چهارشنبه اعضای هیات رییسه مجلس شورای اسلامی را برای دومین سال کاری مشخص می‌کنند.
انتخاب اعضای هیات رییسه مجلس امروز
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز چهارشنبه اعضای هیات رییسه مجلس شورای اسلامی را برای دومین سال کاری مشخص می‌کنند.
به گزارش ایرنا، نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی به ریاست «محمدباقر قالیباف» برگزار شد و عضو هیات رییسه مجلس دستور کار امروز را به شرح ذیل قرائت کرد:
 در جلسه امروز اجلاسیه دوم انتخابات اعضای هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی در دستور کار نمایندگان قرار می‌گیرد.
 همچنین در این نشست گزارش کمیسیون انرژی در مورد قانون الحاق (۹) تبصره به قانون حمایت از توسعه صنایع پایین دستی نفت خام و میعانات گازی با استفاده از سرمایه گذاری مردمی بررسی و گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد طرح‌های قانون مالیات بر عایدی سرمایه و اصلاح قانون استفاده از خدمات تخصصی و حرفه ای حسابداران در صحن علنی مورد بررسی قرارمی گیرد.
نمایندگان در این جلسه گزارش کمیسیون عمران در مورد لایحه موافقتنامه دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری اسلامی افغانستان در خصوص ارتباط بین‌المللی راه‌آهن و گزارش کمیسیون صنایع و معادن مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان ملی استاندارد ایران را هم بررسی می‌کنند.
 همچنین قرار است گزارش کمیسیون صنایع و معادن مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از نحوه احداث پتروشیمی الوند و گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از پرداخت حقوق های نامتعارف در دستگاه های اجرایی در دستور کار امروز نمایندگان قرار گیرد.
گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد بررسی مغایرت‌های قانونی در نحوه انتخاب و انتصاب رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، وضعیت صنعت استخراج رمزارزهای جهان روا و مبادلات داخلی آن در کشور وگزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در خصوص " موارد اعلامی نقض اصول(۷۷) و(۱۲۵) قانون اساسی در موضوع سند ۲۰۳۰  از دیگر برنامه های امروز مجلس شورای اسلامی خواهد بود.
گزارش کمیسیون اصل نودم (۹۰) قانون اساسی در خصوص بررسی طرز کار دستگاه های مرتبط درخصوص واردات و توزیع محصولات تراریخته از دیگر برنامه های امروز نمایندگان خواهد بود.
کد مطلب: 151094
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *