۰
يکشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۲۷

حجم‌ های مشکوک در بازار امروز

بررسی بازار امروز نشان می‌دهد که سهم‌های زشگزا، قتربت سپرمی و معيار  حجم مشکوک خوردند. همچنین فیلترهای بورسی نشان می‌دهند میدکو، سقاین و جم خروج پول هوشمند داشتند.
حجم‌ های مشکوک در بازار امروز
به گزارش مردم سالاری آنلاین،بررسی بازار امروز نشان می‌دهد که سهم‌های زشگزا، قتربت سپرمی و معيار  حجم مشکوک خوردند. همچنین فیلترهای بورسی نشان می‌دهند میدکو، سقاین و جم خروج پول هوشمند داشتند.
امروز یکشنبه 20 آذر شاخص کل بورس 0.41 درصد پیشروی کرد و گوشه‌ای از ریزش سنگین 19 هزار واحدی روز آغازین هفته را جبران کرد. دماسنج تالار شیشه‌ای، درجه یک میلیون 389 هزار و 361 واحد را در پایان ساعت معاملاتی نشان داد.
شاخص کل هم‌وزن نیز در ادامه ریتم یکسانی که مجددا با آغاز هفته جاری با نماگر اصلی  پیدا کرده است، موفق شد گامی 0.34 درصدی در سمت سبز تابلو بورس بردارد و بدین ترتیب به ارتفاع 414 هزار و 250 واحدی رسید.
بررسی معاملات بازار امروز نشان می‌دهد که سهم‌های زیر حجم مشکوک داشتند و به طور متوسط هشت برابر میانگین حجم ماه خود حجم خوردند.
در جریان معاملات امروز بازار، سه سهم شتران، ورنا و خودرو بیشترین ارزش معاملات و سهم‌های دی، خساپا و شتران بیشترین حجم معاملات را ثبت کرده‌اند. همچنین سهم فارس نیز بیشترین ارزش بازار را در اختیار خود گرفت.
خکار با افزایش هفت درصدی بیشترین بازدهی روز را از آن خود کرد. غدشت نیز با افت 4.99 درصدی بدترین عملکرد را در معاملات امروز ثبت کرد.
بیشترین خالص خرید حقیقی نیز به سهم‌های شتران، شپنا و وبصادر تعلق گرفت. خفنر، قزوین و ونوین نیز در جریان معاملات امروز ورود پول هوشمند داشتند.
لازم به ذکر است بیشترین سرانه خرید حقیقی در سهم‌های خفنر، ونوین و کپشیر رقم خورد. همچنین وامید در جریان معاملات امروز بیشترین فشار تقاضا را ثبت کرد. در مقابل، بیشترین فشار عرضه نیز در نماد بپاس بود.
منبع:تجارت نیوز
کد مطلب: 183504
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *