۰
چهارشنبه ۷ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۱۰

قیمت آپارتمان‌های ۷۰ متری مرکز تهران

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های ۷۰ متری مرکز تهران خواهیم‌ پرداخت.
قیمت آپارتمان‌های ۷۰ متری مرکز تهران
به گزارش مردم سالاری آنلاین، از آنجایی که مناطق مرکز تهران، مناطقی پرطرفدار برای متقاضیان خرید مسکن است و دسترسی آسان به اکثر خدمات رفاهی و حمل نقل عمومی را در بر دارد، می‌تواند انتخاب خوبی برای خرید خانه باشد. به همین دلیل این گزارش را به بررسی قیمت واحدهای ۷۰ متری مناطق مرکزی تهران اختصاص داده‌ایم.
اگر قصد سرمایه‌گذاری در مرکز تهران را دارید می‌توانید خانه‌ای ۷۰ متری را که ۱۱ سال از ساخت آن گذشته باشد و یک خوابه باشد، به قیمت ۳ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان خریداری کنید.
آپارتمانی ۶۹ متری در بلوار کشاورز که ۱۱ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ خوابه باشد، ارزشی معادل ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان دارد.
برای خرید واحد آپارتمانی ۱۵ ساله در میدان‌ولیعصر که تک خوابه باشد به سرمایه‌ای بالغ‌بر ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید.
آپارتمانی ۷۵ متری در امیرآباد درحالی که ۶ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ اتاق خواب داشته باشد، در روزهای اخیر ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان معامله شده است. 
بودجه لازم‌ برای خرید واحد آپارتمانی ۷۰ متری در یوسف‌آباد که ۱۹ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ اتاق خواب داشته باشد، مبلغی معادل ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.
ارزش واحدی ۲۴ ساله در فاطمی با متراژ ۶۷ متر و ۲ اتاق خواب، مبلغی بالغ‌بر ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.
آپارتمانی ۷۵ متری در میدان‌انقلاب که ۱۶ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ خواب داشته باشد، در روزهای گذشته معادل ۲ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.
توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.
کد مطلب: 184173
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *