۰
يکشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۳۰

افزایش 15 میلیونی «شاهین» در بازار

بازار خودرو امروز 27 آذر 1401روز عجیبی را پشت سرگذاشت و رکورد رشد قیمت هم در میان محصولات سایپا و هم پرطرفدارهای ایران خودرو شکسته شد.
افزایش 15 میلیونی «شاهین» در بازار
به گزارش مردم سالاری آنلاین،ارزیابی بازار از رشد هفت تا 15 میلیونی محصولات سایپا حکایت دارد، افزایشی که در کمتر از 24 ساعت رقم خورد و بازار خودرو را شوکه کرد. به گفته فعالان بازار خودرو امروز نرخ دلار هم شکل افزایشی داشته اما این افزایش دلار به اندازه رشد قیمت خودرو نبوده است. با توجه به رصد بازار می توان گفت «شاهین» امروز رشدی 15 میلیونی را تجربه کرد تا به این طریق رکوردشکنی این خودرو در بازار ادامه داشته باشد.
قیمت محصولات سایپا در بازار
خودروهای «شاهین»، «کوییکR» ، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.
خودرو «شاهین» امروز در بازار 15 میلیون گران شد و 465 میلیون قیمت گذاری شد، شاهین در دو هفته اخیر به دفعات رکورد رشد قیمت را شکست. براساس ارزیابی بازار «ساینا» هم امروز رشد 8 میلیونی داشت و در بازار 268 میلیون تومانی دست به دست شد. ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که خانواده کوییک هم امروز در بازار رشد 10 تا هفت میلیونی داشت. با این شرایط «کوییکR» در بازار 275 میلیون تومان قیمت گذاری شد و رشد10 میلیون تومانی را ثبت کرد و «کوییک معمولی» هم با افزایش هفت میلیونی در بازار 270 میلیون قیمت خورد. «تیبا صندوقدار» هم در بازار رشدی 9 میلیونی داشت و  262میلیون تومانی شد و «تیبا 2 معمولی» هم با افزایش هشت میلیونی در بازار 262 میلیون تومان دست به دست شد.
منبع:اقتصادنیوز
کد مطلب: 184371
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *