۰
يکشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۴۰

افزایش 50 میلیون تومانی قیمت هایما S7 پلاس

رصد بازار خودرو از افزایش 7 تا 50 میلیونی پرطرفدارهای ایران خودرو در یک روز حکایت دارد.
افزایش 50 میلیون تومانی قیمت هایما S7 پلاس
به گزارش مردم سالاری آنلاین،تداوم افزایش نرخ دلار در بازار موجب شد تا قیمت خودرو شکل فضایی به خود گیرد بطوریکه در کمتر از 24 ساعت «هایما S7 پلاس» در بازار رشدی 50 میلیونی را ثبت کرد. با پاره شدن افسار قیمت خودرو در بازار این روزها فعالان بازار خودرو سعی می کنند دلیلی درباره این رشد اعلام نکنند و رشد قیمت به بازار را تنها به جابجایی اعداد و رقم نسبت دهند. نسبتی که به معنی آن است که بازار خودرو هر روز سرگردان تر از روز گذشته می شود و امکان پیش بینی را فعالان این بازار گرفته است.
فعالان بازار خودرو به این نکته نیز اشاره می کنند که رکود به وجود آمده در بازار این روزها بیش از پیش عمیق شده و خریداران تنها نظاره گر این بازار آشفته هستند و تنها جابجا شدن قیمت ها را رصد می کنند.
قیمت محصولات ایران خودرو
از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو 207 دنده ای»، «هایما S7 پلاس»، «سمند LX با موتورEF7»، «تارا دنده ای»، «دنا معمولی» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.
رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند LX با موتورEF7» امروز با افزایش 10 میلیون تومانی در بازار 410 میلیونی شد. «هایما S7پلاس» هم با ثبت یک رکورد جدید در بازار یک میلیارد و 200میلیون تومان قیمت گذاری شد و رشد 50 میلیونی را ثبت کرد.
از سوی دیگر در بازار امروز قیمت «تارا دنده ای» افزایش 10 میلیونی در بازار داشت و قیمت آن به 563 میلیون تومان رسید. رصد بازار همچنین نشان دهنده آن است که خانواده دنا هم امروز با افزایش پنج تا 15 میلیونی در بازار داشتند. با این شرایط «دنامعمولی» امروز 508 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد و «دنا پلاس توربو اتومات» هم در بازار 659 میلیون دست به دست شد.
در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز «پژو 207 دنده‌ای» هم با افزایش 7 میلیونی راهی بازار شد و 532 میلیون قیمت گذاری شد.
منبع:اقتصادنیوز
کد مطلب: 184372
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *