۰
شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۳۰

برخی نامه نوشتند و از رهبری خواستند با آمریکا کنار بیاییم

جانشین ستاد نیروهای مسلح گفت: بعضی‌ها به بزرگان کشور نامه نوشتند و از رهبری و مسئولین خواستند تا با آمریکا کنار بیاییم در حالی‌که آمریکا کجا به توافقات خود عمل کرده است؟
برخی نامه نوشتند و از رهبری خواستند با آمریکا کنار بیاییم
به گزارش مردم سالاری آنلاین، سردار سرتیپ سپهر گفت: اگر تسلیم آمریکا شویم آمریکا به تعهدات خود عمل می‌کند؟ مگر ما می‌توانیم با آمریکایی ها وارد آشتی شویم اینها برای نابودی و انقلاب ما برنامه دارند.
سردار سرتیپ پاسدار محمدحسین سپهر با بیان اینکه سال ۸۸ ادعای تقلب از سوی برخی از نامزدهای ریاست جمهوری، فتنه‌ای در کشور ایجاد کرد، طرح ادعای پیروزی قبل از نهایی شدن شمارش آراء و تائید دستگاه‌های مسئول را هم یادآور شد و گفت: در آن فتنه شاهد برنامه‌ریزی دقیق دشمنان خارجی و ضدانقلاب داخلی و برخی خواص بی‌تحلیل و بی‌توجه بودیم.
این مقام ارشد نظامی با بیان اینکه در آن دوره از انتخابات ۸۵ درصد مردم شرکت کرده بودند و یک پیروزی بزرگ با حضور مردم به نمایش گذاشته شده بود، گفت: دشمنان این پیروزی را با آسیب‌هایی رو به رو کردند.
جانشین ستاد نیروهای مسلح خاطرنشان کرد که فتنه ۸۸ محصول اختلاف دو جریان سیاسی داخل کشور نبود، بلکه این فتنه محصول رویارویی ضد انقلاب و انقلاب بود؛ محصول رویارویی دشمنان قسم خورده این نظام با مردم متدین و نظام و انقلاب ما بود.
او به مشترکات تحولات امسال با سال ۸۸ اشاره و عنوان کرد: امروز دور هم جمع شدیم تا با بصیرت افزایی و جهاد تببین بگوییم که حوادث امسال چرا اتفاق افتاد و شکل گرفت؟ هرگاه ما روی باند پرواز اقتدار و تعالی و توسعه قرار گرفتیم دشمن به ما حمله و تهاجم خود را آغاز کرد.
جانشین ستاد نیروهای مسلح همچنین با بیان اینکه استقرار دولت انقلابی سیزدهم در کنار قوای دیگر و تبعیت از رهبری، انقلاب و نظام را پای یک پرواز تعالی بزرگ قرار داده است و دشمنان از این وحشت کرده‌اند و این حادثه را برای ما رقم زده‌اند، گفت: آمریکا در این حادثه در یک جنگ بین‌الملل رسانه‌ای به باروها و اذهان جوانان ما حمله و برخی جوانان را تسلیم تقلب و تهمت‌های خود کرد.
سپهر خطاب به پدران و مادران، صاحبان سخن، معلمان و اساتید گفت: به فکر فرزندان و به دنبال دشمن شناسی باشیم و با بصیرت، عمق مسائل را برای خود تمرین کنیم. جوانان ما در این حادثه نیاز به ارشاد و جهاد تبیین دارند و جهاد تبیین به گفته رهبری جزو واجبات است.
جانشین ستاد نیروهای مسلح اضافه کرد: حوادث اخیر یک وزن کشی جهانی بود که یکطرف آن کشورهای اروپایی، غربی معاند و در کفه آن‌ها کمونیست و افراد ضد انقلاب و قومیت‌های معاند بودند و تمام جریان‌های مخالف و ملت اسلامی در کفه دیگر اما ما در این وزن کشی جهانی پیروز خواهیم شد.
سپهر با بیان اینکه در این جریان شاهد هستیم که دشمنان در برابر این واقعه دست به اقداماتی می‌زنند، گفت: آمریکا قابل اعتماد نیست اما بعضی‌ها به بزرگان کشور نامه نوشتند و از رهبری و مسئولین خواستند تا با آمریکا کنار بیاییم در حالی‌که آمریکا کجا به توافقات خود عمل کرده است؟ اگر تسلیم آمریکا شویم آمریکا به تعهدات خود عمل می‌کند؟ مگر ما می‌توانیم با آمریکایی ها وارد آشتی شویم اینها برای نابودی و انقلاب ما برنامه دارند.
کد مطلب: 185584
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *