; ?>; ?> تغییر نام ۹ معبر و یک پل در شهر تهران - مردم سالاری آنلاين
۰
يکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۲۶

تغییر نام ۹ معبر و یک پل در شهر تهران

اعضای شورای شهر تهران به تغییر نام ۹ معبر و یک پل در پایتخت رأی مثبت دادند.
تغییر نام ۹ معبر و یک پل در شهر تهران
به گزارش مردم سالاری آنلاین،نرگس معدنی‌پور در جلسه امروز شورای شهر تهران با اشاره به مصوبات کمیسیون نامگذاری شورای شهر گفت: در این جلسه تغییر نام ۹ معبر و یک پل را به شورای شهر آوردیم که براین اساس تغییر نام کوچه مهدیه در محدوده اوین در منطقه یک به نام شهید سید حسین مسعودیان و همچنین تغییر نام کوچه نهم در محدوده خیابان شهید بهایی منطقه سه به نام شهید محمدابراهیم حمیدی پیشنهاد می‌شود.
وی اضافه کرد: تغییر نام کوچه ۹.۳۵ در منطقه ۱۳ در محدوده نیروی هوایی به نام شهید ابراهیم زینعلی سیاوشانی و همچنین تغییر پل صفا در بزرگراه امام علی به نام شهید بهمن کماندار پیشنهاد می‌شود.
عضو شورای شهر تهران ادامه داد: تغییر نام خیابان قانون به نام مهران خالدی در محدوده خیابان پیروزی در منطقه ۱۴ و تغییر نام کوچه لاله ۴ به نام شهید مجید قنبری در محدوده مسلم جنوبی در منطقه ۱۵ و همچنین تغییر نام کوچه بیست‌ودوم به نام شهید رزاقی در نبرد جنوبی در منطقه ۱۵ پیشنهاد می‌شود.
معدنی‌پور ادامه داد: تغییر نام کوچه بیست‌وهشتم به نام عزیزالله سلیمانی در خیابان مهران در منطقه ۱۲ و تغییر نام کوچه هیجدهم به نام شهید ناصر صدقی در محدوده شهرری واقع در منطقه ۲۱ و همچنین تغییر نام کوچه فاقد نام به نام شهید محمد ابراهیم سلمانی فیضی در محدوده تهرانسر واقع در منطقه ۲۱ پیشنهاد می‌شود.
با رأی اکثریت اعضای شورای شهر تهران این تغییر نام‌ها به تصویب رسید.
کد مطلب: 185691
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *