۰
يکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۳۰
امیر سیاری:

حضور مردم وظیفه حاکمیت را سنگین می‌کند

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: مردم با دل و جان به خیابان آمده‌اند و از انقلاب‌شان حمایت می‌کنند این وظیفه مسئولان و حاکمیت را سنگین می‌کند.
حضور مردم وظیفه حاکمیت را سنگین می‌کند
به گزارش مردم سالاری آنلاین، امیر سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه علیرغم همه کاستی‌های موجود، شاهد حضور مردم در  چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب هستیم این حضور تا چه اندازه مسئولیت حاکمیت و دولت را در مقابل مردم افزایش می‌دهد، گفت: قطعا حضور مردم در راهپیمایی باعث افزایش مسئولیت مسئولان در مقابل آنها خواهد شد.
وی ادامه داد: مردم با دل و جان به خیابان آمده‌اند و از انقلاب‌شان حمایت می‌کنند این وظیفه مسئولان و حاکمیت را سنگین می‌کند چراکه باید جلودار حرکت باشند و از انقلاب و آرمان‌های انقلاب دفاع کنند. ان‌شاءالله به طریقی حرکت کنند که انقلاب بتواند به این مسیر پرافتخار خود را ادامه دهد.
امیر سیاری در پاسخ به این سوال که آیا به نظر شما شاهد آشتی ملی و حضور سلایق مختلف در عرصه سیاسی خواهیم بود، گفت: ما همیشه در کشور اتحاد و انسجام و وحدت داشته‌ایم و ان‌شاءالله خواهیم داشت.
معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران درباره پاسخ ارتش به تهدیدهایی که اخیر توسط آمریکا و اسرائیل صورت گرفته  گفت: ما انقدر توان دفاعی و بازدارندگی داریم که به هر تهدیدی در هر جایی که علیه منافع ما و تمامیت ارضی ما باشد قطعا پاسخ می‌دهیم.
وی درباره پیام راهپیمایی امسال گفت: جمعیت را ببینید این جمعیت نشان از این است که دنیا و آنها که دشمنان انقلاب هستند بدانند که این انقلاب ریشه در دل مردم دارد و مردم از انقلاب شان دفاع می کنند و آنها بیخودی برای خودشان برنامه ریزی نکنند.
کد مطلب: 189172
برچسب ها: مردم حاکمیت سیاری
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *