۰
پنجشنبه ۳ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۲۲

آسمان صاف تهران تا شنبه

تداوم افزایش دما طی ۴۸ ساعت آینده
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران در حالی که بیشترین دمای هوای تهران امروز (۳ فروردین) ۱۵ درجه سانتیگراد بود،فردا (۴ فروردین ماه) به ۱۷ درجه سانتیگراد می‌رسد همچنین آسمان استان از امروز تا شنبه (۵ فروردین) صاف تا نیمه ابری پیش‌بینی‌ می‌شود.
آسمان صاف تهران تا شنبه
به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از ایسنا، بنابراعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران از امروز تا شنبه (۳ تا ۵ فروردین) آسمانی صاف تا نیمه ابری گاهی همراه وزش باد پیش بینی می شود همچنین در پاره‌ای نقاط به‌ویژه ارتفاعات رشد ابر در ساعات بعدازظهر و بارش پراکنده دور از انتظار نیست.
همچنین از بعدازظهر شنبه تا سه شنبه (۵ تا ۸ فروردین) با نفوذ و فعالیت سامانه بارشی آسمان ابری تا نیمه ابری در بعضی ساعت‌ها بارش باران گاهی وزش باد نسبتا شدید و رگبار و رعدوبرق در ارتفاعات گاهی بارش باران و برف با احتمال بارش تگرگ پیش بینی می شود. امشب یخبندان سطح زمین در ارتفاعات دور از انتظار نیست.
طی فردا و پس فردا افزایش نسبی دما در سطح استان مورد انتظار است.
بر اساس این گزارش، فردا (۴ فروردین ماه) بیشینه وکمینه دمای هوای تهران نیز به ترتیب ۱۷ و ۸ درجه سانتیگراد خواهد بود و آسمان تهران قسمتی ابری، از بعدازظهر وزش باد و نیمه ابری پیش‌بینی می‌شود همچنین آسمان تهران در روز شنبه (۵ فروردین ماه) کمی ابری تا نیمه ابری در برخی ساعات وزش باد پیش‌بینی می‌شود و بیشترین و کمترین دمای هوای تهران نیز برای روز شنبه به ترتیب ۱۸ و ۹ درجه سانتیگراد خواهد بود.
کد مطلب: 192320
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *