۰
سه شنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۰

اختلال دردسر ساز بانک شهر برای برخی مشتریان

اختلال فنی در بانک شهر در تاریخ 25 اسفند ماه دردسرهایی برای تعدادی از شهروندان ایجاد کرده و این مشکل تا به امروز پس از گذشت بیش از یک ماه هنوز رفع نشده است.
اختلال دردسر ساز بانک شهر برای برخی مشتریان

به گزارش خمردم سالاری آنلاین، اختلال فنی در بانک شهر در تاریخ 25 اسفند ماه دردسرهایی برای تعدادی از شهروندان ایجاد کرده و این مشکل تا به امروز پس از گذشت بیش از یک ماه هنوز رفع نشده است.     

یکی از مشتریان بانک شهر در تماس با خبرگزاری ایلنا درباره این مشکل ایجاد شده و وفقه بیش یک ماهه در رسیدگی برای رفع این مشکل از سوی بانک شهر اظهار داشت: روز پنجشنبه 25 اسفندماه سال گذشته، بانک شهر پیامکی با محتوای اطلاع رسانی درباره ایجاد اختلال در شبکه به دلیل به روز رسانی زیرساخت‌های بانک و ادامه این اختلال تا بامداد جمعه ارسال سراسری و عمومی کرد در حالیکه با حجم انبوه پیامک‌های تبلیغاتی متوجه این پیامک نبوده‌ام و در روز 25 اسفندماه مبلغی را از کارت بانک شهر به کارت دیگر منتقل کردم. هر چند همان لحظه مبلغی از حساب بانک شهر کسر شد اما تا به امروز این وجه به کارت مقصد نرسید‌ه است.

وی ادامه داد: پس از گذشت ساعاتی با شماره 8655 سامانه نظات و ارتباطات مردمی بانک شهر تماس گرفتم اما این شکایت ششم فروردین ماه ثبت شد و پیگیری‌ها تا به امروز به نتیجه‌ای نرسید و تنها پیام این سامانه درخصوص این شکایت با کد رهگیری 4238757 ، درخواست صبوری بود.

این مشتری بانک شهر تاکید کرد: پس از چندین روز از طرح و ثبت شکایت و ادامه سرگردانی‌ها در سامانه نظارت و ارتباطات مردمی بانک شهر و پاسخ‌های غیر شفاف، روز پنجشنبه 24 فروردین ماه به حضوری به شعبه مرکزی این بانک مراجعه کردم و شاهد مراجعه تعداد دیگر از معترضان با همین مشکل شدم و آنها هم دقیقا در تاریخ 25 اسفند ماه اقدام تراکنش و عملیات بانکی کرده بودند و هر چند از حساب این افراد هم کسر شده اما واریزی صورت نگرفته‌است.

وی تاکید کرد: موضوع حائز اهمیت رفتار نادرست کارکنان بانک شهر با معترضان بود به طوری که اجازه ورود این افراد به بانک را ندادند و تنها یکی از مدیران به مشکل و درخواست معترضان گوش داد البته تا به امروز هم مشکل برطرف نشده است و اساسا بانک شهر هر گونه مشکلی را انکار می‌کند.

پیگیری‌های خبرنگار ایلنا از بانک شهر هم بی‌نتیجه ماند و طبق اعلام این بانک مشکلی در این خصوص وجود نداشته و شاید اشکال موردی در شبکه وجود داشته باشد که رفع آن در طول چند ساعت و یا 24 ساعت انجام شده اما اشکالی که مدت زمان رفع آن بیشتر از یک ماه باشد، وجود نداشته باشد.

هرچند بانک شهر این اختلال را به مشتریان خود پیامک کرده است اما همانطور که این شهروند به آن اشاره می‌کند، ارسال انبوهی از پیامک‌های تبلغاتی یا هر دلیل دیگر باعث بی‌توجهی کاربران و مشتریان بانکی به پیامک‌ها می‌شود و سوال این است که چرا بانک شهر هر گونه عملیات بانکی را در ساعات اختلال مسدود نکرده است؟

کد مطلب: 194031
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *