۴
چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۳۲
دور سوم سامانه یکپارچه بزودی آغاز می گردد

محصولات ایران خودرو در دور بعد بسیار گسترده عرضه می گردد و پاسخگویی درخواستهای خریداران خواهد بود

افزایش تولید وتحویل خودروسازان باعث‌کاهش قیمت بازار خودرو شده است
عرضه دوم یکپارچه خودرو بدون حضور ایران خودرو برگذار می شود در صورتی که خبر ها حکایت از حضور گسترده محصولات ایران خودرو در دور بعدی خواهد بود و به طور قطع ایران خودرو در سومین مرحله از فروش سامانه یکپارچه محصولات جدیدی را عرضه خواهد کرد زیرا طبق برنامه ریزی انجام شده مدل های جدید ایران خودرو در نیمه دوم امسال وارد چرخه تولید انبوه می شوند
محصولات ایران خودرو در دور بعد  بسیار گسترده عرضه می گردد و پاسخگویی درخواستهای خریداران خواهد بود
به گزارش مردم سالاری آنلاین، سامانه یکپارچه خودرو فهرست دومین مرحله فروش خودرو را با حضور چهار برند مونتاژی و سایپا را ارائه کرد. عدم حضور محصولات ایران‌خودرو در این عرضه باعث شده که بسیاری از متقاضیان خودرو نسبت به خرید خودرو در این مرحله و یا مرحله سوم دچار تردید شوند ، در صورتی که خبرها از حضور گسترده محصولات جدید ایران خودرو در مرحله سوم فروش یکپارچه خودرو می باشد.
درصورتی که متقاضی، در  دور دوم حایز شرایط ثبت نام باشد و اولویت ثبت نام ایشان تعیین گردد امکان ثبت نام در دور سوم برای ایشان فراهم نخواهد شد.
 
اما در شرایط کنونی خبرهایی وجود دارد دال بر اینکه ایران‌خودرو در تیرماه در سومین عرضه یکپارچه خودرو حضور دارد، به همین دلیل متقاضیانی که به دلیل نداشتن نقدینگی علاقه چندانی به مشارکت در این دوره فروش خودرو ندارند می توانند در دور بعد ثبت نام کنند.
شاید یکی از دلایل عدم حضور محصولات ایران‌خودرو در دور دوم عرضه یکپارچه خودرو تقاضای بالای مردم در عرضه قبلی برای خودروهای این شرکت بود تا جایی که برخی حاضر بودند تا سال ۱۴۰۳ منتظر بمانند تا محصولات ایران خودرو دریافت کنند. به طور قطع ایران خودرو در سومین عرضه خود محصولات جدیدی عرضه خواهد کرد زیرا مدل های جدید ایران خودرو در نیمه دوم امسال وارد
به طور قطع ایران خودرو در سومین عرضه خود محصولات جدیدی عرضه خواهد کرد زیرا طبق برنامه ریزی انجام شده مدل های جدید ایران خودرو در نیمه دوم امسال وارد چرخه تولید انبوه می شوند
چرخه تولید انبوه می شوند به همین دلیل امکان پیش فروش این خودروها در دور سوم وجود دارد و چه بسا افرادی که متقاضی این خودروها هستند ثبت نام در دور جدید مانع از دستیابی آنها به مدل های جدید خواهد شد.
عرضه خودرو هایما در مرحله سوم فروش یکپارچه خودرو

ایران خودرو تاکید کرد، با توجه به این که شیوه فروش در سامانه یک پارچه به صورت اولویت بندی و بدون قرعه کشی است، تقاضا برای محصول پرطرفدار هایما بسیار بالاتر از ظرفیت تولید سال جاری بوده و به همین دلیل در صورت عرضه در مرحله دوم، بسیاری از متقاضیان برای مدت طولانی در صف انتظار می ماندند و قطعا تحویل خودروی آنان به سال آینده موکول می شد.
بر همین اساس، به منظور تکریم مشتریان و جلوگیری از تضییع حقوق آنان، با رایزنی های صورت گرفته با شریک خارجی، مقرر شد تا ظرفیت تولید محصولات هایما افزایش یافته و شرایط برای افزایش ظرفیت فروش این محصول نیز فراهم شود تا به این ترتیب امکان ثبت نام برای تعداد بیش تری از متقاضیان در دوره های بعدی ثبت نام فراهم شود. 
در نهایت باید توجه داشت که در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، تنها نوبت‌دهی محصولات انجام می‌شود و فروش خودرو بر اساس فراخوان خودروساز و مطابق با لیست انتظار محصول با قیمت و مشخصات مشخص توسط شرکت‌های خودروساز انجام خواهد شد.
کد مطلب: 195425
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *