۱
يکشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۴۴
کواکبیان خبرداد 

برگزاري همایش "نقش احزاب در انتخابات"

همایش "نقش احزاب در انتخابات " از سوی خانه احزاب ایران و با حضور دبیران کل احزاب و دست اندركاران انتخابات از ساعت ۸:۳۰ پنج شنبه هفته جاری ۲۲ تیر ماه در سالن اجتماعات وزارت کشور برگزار می شود.
برگزاري همایش "نقش احزاب در انتخابات"

به گزارش مردم سالاری آنلاین ،همایش "نقش احزاب در انتخابات " از سوی خانه احزاب ایران و با حضور دبیران کل احزاب و دست اندركاران انتخابات از ساعت ۸:۳۰ پنج شنبه هفته جاری ۲۲ تیر ماه در سالن اجتماعات وزارت کشور برگزار می شود.
کواکبیان مسئول کمیته انتخابات خانه احزاب ایران با اشاره به اینکه اولین همایش کمیته انتخابات خانه احزاب ایران در تاریخ ۸ بهمن ۱۴۰۱ تحت عنوان "آسیب شناسی انتخابات "برگزار شد اظهار داشت : بر اساس مصوبه شورای مرکزی خانه احزاب ایران در همایش دوم تحت عنوان "نقش احزاب در انتخابات "علاوه بر رئیس ستاد انتخابات وزارت  کشور  تعدادی از دست اندر کاران مختلف انتخابات نیز حضور  خواهند داشت و  حدود ۹نفر از دبیران کل فراکسیون های اصلاح طلب ، اصولگرا و مستقلین نیز سخنرانی خواهند کرد.
 وی در پایان از صدا و سیما و اصحاب رسانه و خبرنگاران جهت پوشش خبری و انعکاس مطلوب این مراسم ( که در آن در موضوع انتخابات از زوایای گوناگون به ویژه موضوع نقش احزاب بررسی می شود ) دعوت کرد

کد مطلب: 198858
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *