۰
پنجشنبه ۹ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۲۲

دستگیری اوباش متواری در تهران

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری فردی که امنیت شهروندان را در محدوده خیابان خالد اسلامبولی بر هم زده بود خبر داد.
دستگیری اوباش متواری در تهران
به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از ایسنا،سرهنگ "سعید راستی" رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران گفت: در اجرای مرحله چهارم طرح مقابله با اراذل و اوباش و در پی اقدام فرد شروری که باعث رعب و وحشت برای شهروندان، ایجاد نا امنی و برهم زدن نظم عمومی در خیابان "خالد اسلامبولی" تهران کرده بود، بلافاصله و با توجه به حساسیت موضوع، بررسی خبر در دستور کار تیمی از ماموران مرکز عملیات این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: دربررسی های اولیه مشخص شد این متهم از اراذل و اوباش سطح یک پایتخت بوده و دارای سوابق متعدد شرارت و نزاع دسته جمعی، عربده کشی است.

این مقام انتظامی گفت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مخفیگاه متهم در حوالی خیابان خالد اسلامبولی شناسایی و در عصرگاه روز گذشته ماموران مرکز عملیات پلیس اطلاعات پایتخت در یک تعقیب و مراقبت چند ساعته متهم را دستگیر و به مقراین پلیس منتقل کردند.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران درپایان با اشاره به اینکه متهم برای سیر مراحل قضایی به دادسرا معرفی شد، خاطر نشان کرد: پلیس با اشرافیت و رصد دقیق تحرکات اراذل و اوباش، برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی، اجازه قدرت نمایی را نخواهد داد و از شهروندان خواست تا با ارائه گزارش های خود به سامانه ۱۱۰ ، پلیس را در این مسیر همراهی کنند.

کد مطلب: 201977
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *