۰
سه شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۰

اسرائیل مصر را تهدید کرد

منابع رسانه‌ای اسرائیلی از هشدار این رژیم به مصر درخصوص ارسال هرگونه کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه پرده برداشتند.
اسرائیل مصر را تهدید کرد
به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از ایرنا،اسرائیل مصر را تهدید کرده که هرگونه کامیون حامل کمک را که قصد ورود به غزه از طریق گذرگاه «رفح» داشته باشد، هدف قرار خواهد داد.

شبکه ۱۲ اسرائیل گزارش داد، اسرائیل با این تهدید درصدد جلوگیری از ورود کمک‌ها به نوار غزه است تا در چارچوب محاصره همه‌جانبه غیر انسانی این باریکه، مقاومت آن را ناگزیر به توقف عملیات دلاورانه «طوفان الاقصی» کند؛ چرا که درپی این عملیات، شکست مفتضحانه و بی‌سابقه‌ای را متحمل شده است.این در حالی است که پیش از این نیز وزارت جنگ رژیم صهیونیستی برخلاف اظهارات سخنگوی ارتش این رژیم، درباره امن بودن گذرگاه رفح، این گذرگاه را در مرز غزه با مصر بمباران کرد.

روزنامه آمریکایی «واشنگتن پست» از بمباران گذرگاه رفح در مرز سرزمین های اشغالی و مصر خبر داد و نوشت: این گذرگاه تنها مسیر ممکن برای انتقال مواد غذایی به غزه بود و بقیه گذرگاه ها، پیشتر، توسط اسرائیل بسته شده بودند.این در حالی است که «ریچارد هچ» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی امروز صبح از مردم غزه خواسته بود تا برای در امان ماندن از حملات، از طریق گذرگاه رفح به مصر بروند.

بر اثر حملات نظامیان صهیونیستی به نوار غزه و کرانه باختری تا این لحظه ۷۸۸ نفر کشته و ۴ هزار و ۱۰۰ تن دیگر زخمی شدند.

با آغاز چهارمین روز از عملیات «طوفان الأقصی»، ارتش صهیونیستی مدعی شد که کنترل کامل منطقه «غلاف غزه» را به دست گرفته است.

ارتش صهیونیستی صبح امروز (سه‌شنبه ۱۰ اکتبر) در بیانیه‌ای مدعی شد که منطقه غلاف غزه شاهد حضور فلسطینیان نیست و هیچ نشانه‌ای از وجود تونل‌های زیرزمینی از این منطقه به داخل غزه وجود ندارد.

کد مطلب: 204343
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *