۰
دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۰

تلفات سنگین اسرائیل در ۲ روز

منابع اسرائیلی تخمین زده‌اند که تعداد کشته‌های اسرائیلی به هزار نفر خواهد رسید.
تلفات سنگین اسرائیل در ۲ روز

به گزارش مردم سالاری آنلاین، روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت نوشت که برآوردها نشان می‌دهد که تعداد کشته‌های اسرائیلی به هزار نفر و تعداد اسرا به بیش از ۱۵۰ نفر خواهد رسید. پیش از این آمار تلفات صهیونیست‌ها تا ۷۵۰ نفر اعلام شده بود.

روز گذشته نیز دفتر «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که کابینه امنیتی اسرائیل رسماً آغاز جنگ علیه نوار غزه را تصویب کرد.

بنابر گزارش شبکه «کان» رژیم صهیونیستی، نتانیاهو بدون انجام مشورت با وزرای کابینه، تصمیم به تصویب «بند جنگ» با نوار غزه گرفته است.

کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی با استناد به «بند ۴۰ الف» قانون اساسی (غیرمدون) اعلام جنگ کرده است. رژیم صهیونیستی آخرین باری که از این بند استفاده کرده در سال ۱۹۷۳ بود. اکنون ارتش رژیم صهیونیستی آزادی عمل کامل دارد و می‌تواند به صلاحدید خود به طور مستقل عمل کند، اگرچه موظف است به رهبری سیاسی گزارش دهد.

عملیات بزرگ و غافلگیرانه «طوفان الاقصی» مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی از دیروز شنبه آغاز شده و بنابر گفته بسیاری از کارشناسان منطقه و اذعان رسانه‌های صهیونیستی این عملیات شکست اطلاعاتی و امنیتی بزرگی برای این رژیم است؛ رژیم صهیونیستی هم در پاسخ مناطق مختلف غزه را بمباران کرده و روز یکشنبه نیز حزب‌الله لبنان مواضع نیروهای رژیم را هدف قرار داد و مسئولیت آن را نیز به عهده گرفت.

کد مطلب: 204255
برچسب ها: اسرائیل
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *