۰
چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۵

قیمت آپارتمان در منطقه ۱۰ چند؟

در شهریور امسال، تعداد معاملات مسکن منطقه ۱۰نصف شده و با کاهش حدودا ۵۰ درصدی، از ۵۲۴ فقره معامله به ۲۳۸ فقره رسیده است.
قیمت آپارتمان در منطقه ۱۰ چند؟

به گزارش مردم سالاری آنلاین، در بین مناطق تهران، منطقه‌های ۵ ، ۲ و ۱۰ جزو پرمعامله‌ترین مناطق هستند؛ بنابر آخرین گزارش معاملات مسکن مرکز آمار در شهریورماه، در این مناطق به ترتیب ۳۹۰، ۲۸۰ و ۲۳۸ معامله صورت گرفته است.

منطقه ۱۰ پایتخت، از شمال با خیابان آزادی، از غرب با بزرگراه یادگار امام، از شرق با بزرگراه نواب و از جنوب با خیابان قزوین همسایگی دارد.

میانگین قیمت هر مترمربع مسکن در این منطقه در شهریور سال جاری،۵۷ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان اعلام شده و این در حالی است که در شهریورماه سال گذشته قیمت هر مترمربع مسکن در منطقه ۱۰، ۳۱ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان بوده و این یعنی قیمت مسکن در این محله حدود ۸۱ درصد افزایش یافته است.

در شهریور امسال، تعداد معاملات مسکن منطقه ۱۰نصف شده و با کاهش حدودا ۵۰ درصدی، از ۵۲۴ فقره معامله به ۲۳۸ فقره رسیده است.

آپارتمانی در محله نواب، با ۹۳ مترمربع زیربنا و ۲۵ سال عمربنا، ۵ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان و در محله جیحون واحدی ۹۰ متری و ۲۶ سال ساخت، ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محله زنجان، واحدی ۹۳ متری و نوساز، ۶ میلیارد تومان و در محله بریانک، آپارتمانی با ۷۵ مترمربع زیربنا و ۲۰ سال عمربنا، ۲ میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

در محله سلسبیل نیز، برای واحدی ۶۵ متری و ۲۰ سال ساخت، ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان و در محله آذربایجان، و برای آپارتمانی ۱۴۵ متری و ۱ سال ساخت، ۱۲ میلیارد تومان تعیین شده است. 

کد مطلب: 205627
برچسب ها: آپارتمان
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *