۰
پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۵

حمله تند لاپید علیه نتانیاهو

نخست‌وزیر پیشین اسرائیل ضمن درخواست برکناری نتانیاهو گفت: نیازی به انتخابات مجدد نیست، ما در این کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) به یک کابینه متفاوت و به نخست وزیر دیگری از حزب لیکود نیاز داریم.
حمله تند لاپید علیه نتانیاهو

به گزارش مردم سالاری آنلاین، یائیر لاپید، نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی و رئیس جناح مخالف کابینه این رژیم خواستار برکناری بنیامین نتانیاهو شد.

المیادین گزارش داد، یائیر لاپید گفت: نخست وزیر نتانیاهو علی رغم درگیری‌های جاری باید عوض شود. مردم دیگر اعتمادی به وی نداشته و او توانایی مدیریت این جنگ را ندارد.

وی افزود: نیازی به انتخابات مجدد نیست، ما در این کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) به یک کابینه متفاوت و به نخست وزیر دیگری از حزب لیکود نیاز داریم.

پیش تر نیز رسانه‌های صهیونیستی از افزایش اختلافات بین چهره‌های سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی درباره تجاوز به غزه و نحوه انجام آن گزارش داده بودند.

گروه‌های مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات گروه‌های مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

حمایت امنیتی و نظامی غرب به ویژه ایالات متحده آمریکا از اسرائیل به بهانه دفاع از خود، عملا چراغ سبز و مجوزی به این رژیم برای کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان فلسطینی است.

کد مطلب: 206483
برچسب ها: نتانیاهو
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *