۰
پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۹

چرا از جنایات صهیونیست‌ها حمایت می‌کنید؟

دبیر شورای نگهبان گفت: فرارسیدن سالروز تصویب اعلامیه حقوق بشر در سازمان ملل متحد و روز جهانی حقوق بشر فرصت خوبی است تا از کشورهایی که شعار دفاع از حقوق بشر از زبان‌شان نمی‌افتد پرسید که چرا آن‌ها از جنایاتی که این روزها در غزه رخ می‌دهد و تمام ارزش‌های انسانی را زیر سوال می‌برد، حمایت می‌کنند؟
چرا از جنایات صهیونیست‌ها حمایت می‌کنید؟

به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از ایسنا، آیت‌الله احمد جنتی در ابتدای جلسه امروز -پنج‌شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۲- شورای نگهبان فرارسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه‌ زهرا (س) را تسلیت گفت و اظهار کرد: حضرت زهرا (س) اسوه و الگوی حق‌طلبی و دفاع از حقیقت هستند. عمر با برکت ایشان سرشار از آموزه‌های گرانقدر برای جامعه بشری است.

وی به خطبه فدکیه حضرت زهرا (س) نیز اشاره و آن را سرشار معارف ارزشمند دینی دانست و بر ضرورت تبیین مفاهیم متعالی آن با زبان هنر تاکید کرد.

مدعیان حقوق بشر چرا از صهیونیست‌ها حمایت می‌کنند؟

دبیر شورای نگهبان درباره مناسبت سالروز تصویب اعلامیه حقوق بشر در سازمان ملل متحد و روز جهانی حقوق بشر نیز گفت: این مناسبت فرصت خوبی است تا سوالی را از کشورهایی که شعار دفاع از حقوق بشر از زبان‌شان نمی‌افتد و آمریکا جلودار آن‌هاست، مطرح کرد.

وی با طرح این سوال که «چرا آن‌ها از جنایاتی که این روزها در غزه رخ می‌دهد و تمام ارزش‌های انسانی را زیر سوال می‌برد، حمایت می‌کنند؟» تاکید کرد: خون کودکان بی‌دفاع غزه گریبان‌گیر آمریکا و دیگر کشورهایی خواهد شد که شریک رفتار ظالمانه رژیم صهیونیستی هستند.

قدردانی از مجامع مشورتی فقهی و حقوقی

جنتی در بخش پایانی صحبت‌هایش هفته پژوهش را گرامی داشت و از تلاش پژوهشگرانی که در راستای پیشرفت کشور فعالیت می‌کنند، قدردانی کرد.

وی عنوان کرد: حضور مجموعه‌های پژوهشی در کنار سازمان‌ها بهره‌های فراوانی دارد و این موضوعی است که در شورای نگهبان هم تجربه شده است. حضور مجمع مشورتی فقهی و مجمع مشورتی حقوقی سرمایه ذی‌قیمتی برای شورای نگهبان است و این مجموعه‌ها همواره منشا خیر و زمینه‌ساز اتقان بیشتر نظرات شورای نگهبان بوده‌اند.

کد مطلب: 208084
برچسب ها: صهیونیست
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *