۰
چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۲۸

توقف پرسپولیس مقابل فولاد

دیدار تیم‌های پرسپولیس و فولاد با توقف قرمزهای پایتخت به پایان رسید.
در آخرین دیدار هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۶:۵۰ تیم‌های پرسپولیس و فولاد در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که تلاش دو تیم نتیجه‌ای را در بر نداشت و این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.
ترکیب پرسپولیس: نیلسون، بنگر، فشنگچی، کلاه کج (قاضی)، ماهینی، محمد نوری، هادی نوروزی ( انصاری فرد )، غلام رضا رضایی، پولادی، سید جلال حسینی و پروویچ .
ترکیب فولاد: ارشاد یوسفی، عبدالله کرمی، شهاب کرمی (پورخسروانی)، خالدی، نوری، رحمانی، شریفات، پادوانی، امیر آبادی، آرش افشین (جابر انصاری) و لوسیانو پریرا.
گزارش نیمه اول
دیدار دو تیم پرسپولیس و فولاد با یک دقیقه سکوت برای درگذشت دروازه‌بان خوزستانی آغاز شد. اولین فرصت این دیدار را تیم فولاد در دقیقه سه بدست آورد که ضربه‌ی بازیکن فولاد در زاویه‌ای نامناسب بخوبی با پوشش نیلسون مواجه شد.
در ادامه‌ی این دیدار باز هم فولادی‌ها بودند که در دقیقه‌ی پنجم این دیدار با کار خوب اسماعیل شریفات صاحب موقعیت شدند که این موقعیت با بی‌دقتی آرش افشین در شرایط تک به تک از دست رفت.
در دقیقه‌ی یازدهم این دیدار، موقعیت خوبی برای مهرداد پولادی بدست آمد که در برخورد با بازیکن فولاد در محوطه جریمه‌ی این تیم داور دستور به توقف بازی داد و مظفری‌زاده (داور وسط) که اعتقاد به تمارض پولادی داشت، او را با یک کارت زرد جریمه کرد.
در دقیقه ی ۱۹ این دیدار اسماعیل شریفات با یک حرکت عرضی شوت خوبی را به سمت دروازه‌ی پرسپولیس زد که به اوت رفت و در همین هنگام نیلسون از مدافعان پرسولیس به علت عدم پوشش مناسب شریفات انتقاد کرد.
در ادامه‌ی این دیدار، بازی نسبتا متعادلی از سوی دو تیم به نمایش درآمد که شوت‌های از راه دور و استفاده از سرعت در ضد حملات در دستور کار دو تیم بود.
در دقیقه‌ی ۳۲ این دیدار کرنر تیم فولاد به سرعت از سوی مدافعان پرسپولیس دفع شد و در ضد حمله موقعیت بسیار خوبی برای مهرداد پولادی مهیا شد که این بازیکن با یک ضربه‌ی "چیپ" توپ را به ارشاد یوسفی دروازه‌بان تیم فولاد تقدیم کرد!

در دقیقه ۳۵ این دیدار با فرار خوب فشنگچی توپ خوبی برای محمد نوری بدست آمد که او هم با یک ضربه‌ی "چیپ" آرام ابتدا توپ را به مدافع فولاد و سپس براحتی از دست داد.
در دقیقه‌ی ۳۷ این دیدار با حرکت خوب اسماعیل شریفات او توپ خوبی را برای شهاب کرمی مهیا ساخت که این بازیکن با ضربه‌ای بی دقت به توپ این فرصت را از دست داد.
در دقیقه‌ی ۴۳ این دیدار هادی نوروزی موقعیت خوبی را که فشنگچی برایش ایجاد کرده بود را با یک ضربه به بالای دروازه کوبید و بعد از این اتفاق بازی در میانه میدان بیشتر در جریان بود تا این دیدار با نتیجه‌ی بدون گل در نیمه نخست به پایان برسد.
بازیکنان پرسپولیس را در نیمه نخست این دیدار نیلسون، بنگر ، فشنگچی، کلاه کج، ماهینی، محمد نوری، هادی نوروزی، غلام رضا رضایی، پولادی، سید جلال حسینی و پروویچ تشکیل می دادند و از سوی دیگر بازیکنان فولاد را ارشاد یوسفی، عبدالله کرمی، شهاب کرمی، خالدی، نوری، رحمانی، شریفات، پادوانی، امیر آبادی، آرش افشین و لوسیانو پریرا تشکیل می‌دادند.
گزارش نیمه دوم
نیمه دوم دیدار پرسپولیس و فولاد در دقیقه‌ی ۴۹ شاهد فرصت خوبی برای فولاد بود که با بی دقتی بازیکنان فولاد این موقعیت خوب برای بازیکنان فولاد از دست رفت.
‌در دقیقه‌ی ۵۱ این دیدار ضربه‌ی آزادی برای پرسپولیس به دست آمد که ضربه مهرداد پولادی با برخورد به مدافعان فولاد به شکلی خطرناک از کنار دروازه به کرنر رفت.
در دقیقه ۵۳ این دیدار محمد نوری قبل از ورود به محوطه جریمه فولاد با تکل بازیکن فولاد سرنگون شد که داور با اعتقاد به اینکه محمد نوری مرتکب تمارض شده، خطای این بازیکن را اعلام کرد.
در دقیقه ۵۶ آرش افشین با فرار از عمق دفاع پرسپولیس موقعیت خوبی را بدست آورد که ضربه این بازیکن با واکنش خوب نیلسون همراه شد و این دروازه بان براحتی توپ را در اختیار گرفت.
در دقیقه ۵۷ این دیدار سعید مظفری زاده خطای هند محسن بنگر را اعلام کرد و این بازیکن با کارت زرد از سوی داور این مواجه شد که بعد از زدن ضربه خطا این توپ در موقعیتی مناسب در برابر شریفات قرار گرفت که ضربه این بازیکن را حسینی به خوبی دفع کرد و در ادامه همین موقعیت در دقیقه ۵۸ ضربه خطایی به سود پرسپولیس اعلام شد که این کاشته با ارسال توپ برای سید جلال حسینی، این بازیکن را در موقعیت خوبی قرار داد که ضربه سر او با فاصله ای کم از کنار دروازه به اوت رفت و در همین زمان کلاه کج از پرسپولیس از زمین خارج و محمد قاضی به میدان آمد.
در دقیقه ۶۰ این دیدار باز هم فولاد صاحب موقعیت خوبی شد که لوسیانو پریرا با بی دقتی ضربه خود را به بالای دروازه فرستاد.
در دقیقه ۶۹ این دیدار شهاب کرمی از زمین خارج و پورخسروانی به جای او در میدان حاضر شد.
در دقیقه ۷۰ اسماعیل شریفات در شرایط بسیار خوبی در پشت محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد که ضربه این بازیکن از کنار دروازه پرسپولیس به اوت رفت.
در دقیقه ۷۱ باز هم موقعیت خوبی برای تیم فولاد بدست آمد که ضربه شریفات در حوالی نقطه پنالتی پرسپولیس با دفاع خوب مدافعان پرسپولیس روبه رو شد که در ادامه همان توپ در مقابل لوسیانو پریرا قرار گرفت که ضربه او به تیرک دروازه پرسپولیس برخورد کرد و به اوت رفت.
در دقیقه ۷۳ این دیدار ضربه خطرناک آرش افشین را نیلسون به سختی به کرنر فرستاد و در ارسال کرنر این پریرا بود که با ضربه سر دروازه ی این تیم را به شدت تهدید کرد.
در دقیقه ۷۴ این دیدار هادی نوروزی از میدان خارج و بجای او کریم انصاری فرد به میدان آمد.
در دقیقه ۷۷ این دیدار انصاری فرد موقعیت خوبی را برای پروویچ ایجاد کرد که ضربه این بازیکن را عبدالله کرمی به خوبی دفع کرد و مانع از ایجاد خطر برای دروازه تیم فولاد شد. بعد از این موقعیت، بازی تا پایان این دیدار به صورت آرام و متعادل دنبال شد که با برتری مالکیت توپ از سوی پرسپولیس همراه بود و تنها نکته مهم این دقایق ورود جابر انصاری در دقیقه ۸۱ بجای آرش افشین برای تیم فولاد بود.
پرسپولیس با ۳۱ امتیاز در مکان ۱۱ جدول قرار دارد و فولاد با ۴۲ امتیاز به مکان سوم صعود کرد.
کد مطلب: 21326
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *