۰
دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۱۶
در جواب به انتقادات شهرداری؛

نجار:بیشتر از گذشته به شهرداری اعتبار داده ایم

وزیر کشور گفت: دولت برای رفاه و آسایش مردم اهمیت ویژه ای قائل است و بحث گسترش حمل و نقل عمومی، توجه به مترو، افزایش اتوبوس و مینی بوس چندین برابر گذشته شده و ادامه هم دارد.
نجار:بیشتر از گذشته به شهرداری اعتبار داده ایم
مصطفی محمد نجار در گفت وگوی اختصاصی با پایگاه اطلاع رسانی دولت با رد ادعاهایی درباره نبود نظارت کامل بر عملکرد استانداران، فرمانداران و بخشداران در مناطق مختلف کشور اظهار داشت: تمام همکاران ما در مجموعه وزارت کشور به صورت شبانه روزی و با قوت و قدرت مشغول کار هستند و خوشبختانه نظارت دقیقی نیز بر عملکرد و فعالیتهای همکاران در واحدهای استانی، شهرستانی، بخش و روستایی صورت می گیرد.
وی افزود: نمونه بارز عملکرد خوب و مثبت استانداریها و فرمانداریها برگزاری انتخابات باشکوهی مجلس بود که همه دستگاه ها، مسئولان و همچنین مقام معظم رهبری اظهار رضایت کردند. اما اگر مواردی هست، به طور مشخص به ما اعلام کنند تا بررسی های لازم در این زمینه به عمل آید.
نجار همچنین درباره انتقاد شهرداری تهران از تخصیص نیافتن کامل اعتبارات سالانه حمل و نقل درون شهری از جانب دولت به شهرداری گفت: دولت نهم و دهم پولی که برای حمل و نقل عمومی کشور گذاشته، چندین برابر گذشته است که آمار و ارقام کاملا اینها را نشان می دهد و این برنامه ها به دلیل سیاستهای کلان دولت همچنان ادامه داد.
کد مطلب: 2725
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *