۲
دوشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۱۷
دبیر کل حزب مردم‌سالاری در دیدار جمعی از اصلاح‌طلبان چهارمحال‌وبختیاری:

دولت اخلاق با شعار زنده باد اصلاحات می‌آید

بسیاری از اصلاح‌طلبان به حقانیت مواضع حزب مردم‌سالاری پی‌برده‌اند
کواکبیان کاندیدای اختصاصی حزب مردم سالاری و جبهه اصلاح طلبان ایران در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم خواهد بود
کواکبیان کاندیدای اختصاصی حزب مردم سالاری و جبهه اصلاح طلبان ایران در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم خواهد بود

روز گذشته تعداد زیادی از اصلاح‌طلبان استان چهارمحال‌وبختیاری با حضور در دفتر دکتر مصطفی کواکبیان دبیر کل حزب‌ مردم‌سالاری، با او دیدار کردند.
به گزارش پایگاه خبری فریادگر، در این دیدار که اقشار مختلف و فعالان سیاسی اصلاح‌طلب از شهرهای مختلف استان چهارمحال‌وبختیاری حضور داشتند برضرورت اتحاد و اجماع اصلاح‌طلبان و جلوگیری از تکرار ماجرای انتخابات ۸۴ تاکید شد.
در این نشست ابتدا هریک از فعالان سیاسی گزارش و سئوالات خویش را مطرح نموده و تاکید کردند حزب‌مردم‌سالاری بعد از توقف فعالیت احزاب اصلاح‌طلبی چون حزب مشارکت و مجاهدین انقلاب و پلمپ شدن دفتر حزب اعتماد ملی و امثال آن، در عمل به عنوان فعالترین حزب اصلاح‌طلب در سراسر کشور بوده و هیچگاه صحنه را ترک نکرده است. دبیر کل حزب مردم‌سالاری در ادامه با تاکید بر هویت اصلاح‌طلبانه حزب مردم‌سالاری گفت: حزب مرد‌م سالاری به لطف الهی همواره عنوان یک حزب معتدل پرچم اصلاحات خط امامی و در چارچوب نظام را همواره برافراشته نگه داشت؛ هرچند که بارها و بارها، حتی از سوی برخی مطبوعات و سایت‌های افراطی ملامت‌ها شنید و با نگاه سرد و سرزنش آلود مواجه شد، تاجایی که حتی به دلیل حضور در انتخابات مجلس نهم و ارائه لیست انتخاباتی، با القابی همچون حزب خائن، حزب نادم و حزب تواب از سوی بعضی از سایت‌ها ملقب شد اما به دلیل آرمان‌های اصلاح‌طلبی، هرگز این حزب از عرصه فعالیت‌های سیاسی کنار نکشید؛ کما اینکه از سوی افراطیون جناح راست نیز با القابی چون ادامه فتنه، مخالف ولایت و امثال آن نامگذاری می‌شد. اما خدا را شاکریم که ما هیچگاه در طرفداری از حقوق اساسی ملت و دفاع از آرمان‌های امام خمینی(ره) و منافع ملی کشور و نظام ذره‌ای کوتاه نیامدیم و خودمان را در پیشگاه مردم رو سفید می‌دانیم. به همین خاطر گفته‌ایم که اصلاحات خط امامی زنده است و دولت اخلاق نیز با شعار زنده باد اصلاحات

بنده اولین نفری بودم که در مجلس هشتم از اقدام بسیار مناسب آقای خاتمی به خاطر حضورشان در انتخابات مجلس نهم تشکر کردم و البته آقای خاتمی از سوی تعدادی از سایت‌های برانداز و ماهواره‌ها نیز مورد ملامت قرار گرفت. اما امروز دیگر هیچکس، شرکت در انتخابات ریاست‌ جمهوری دوره یازدهم را خیانت نمی‌داند و همگان برحضور جدی اصلاح‌طلبان و حتی نامزدی آقای خاتمی تاکید دارند
می‌آید. کاندیدای اختصاصی جبهه اصلاح‌طلبان ایران افزود: شکی نیست که در اصلاحات مد نظر ما حتما نظام تقویت می‌شود نه تضعیف. امروز وقتی در محافل مردمی و مراکز علمی و دانشگاهی با استقبال بسیار گرم و پرشور مردم مواجه می‌شویم می‌فهمیم که اقدام ما در انتخابات مجلس نهم یک اقدام راهبردی و صددرصد در جهت منافع ملت و کشور بوده است. همه شما می‌دانید که بنده اولین نفری بودم که در مجلس هشتم از اقدام بسیار مناسب آقای خاتمی به خاطر حضورشان در انتخابات مجلس نهم تشکر کردم و البته آقای خاتمی از سوی تعدادی از سایت‌های برانداز و ماهواره‌ها نیز مورد ملامت قرار گرفت. اما امروز دیگر هیچکس، شرکت در انتخابات ریاست‌ جمهوری دوره یازدهم را خیانت نمی‌داند و همگان برحضور جدی اصلاح‌طلبان و حتی نامزدی آقای خاتمی تاکید دارند و این مساله هرچند هزینه‌های سنگینی برای ما داشت و فشارهای زیادی را بخاطر مخالفت‌ها با مواضع این حزب در انتخابات مجلس نهم برما تحمیل کرد، اما همین که امروزه هیچکس در حقانیت مواضع حزب مردم‌سالاری در انتخابات مجلس نهم تردیدی ندارد خوشحال هستیم.
رئیس جبهه اصلاح‌طلبان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در همین یکسال گذشته به حزب مردم‌سالاری که از بنیانگذاران اصلی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات از بدو تاسیس تاکنون بوده است، لقب اصلاح‌طلب بدلی دادند و جالب است که بر شیپور اصلاح‌طلب بدلی، جناح‌های اصولگرا و دولتی برای ایجاد اختلاف تا می‌توانستند دمیدند و متاسفانه برخی از مدعیان اصلاح‌طلبی نیز با جناح راست همکاری کردند اما باید از امثال آقای غلامحسین کرباسچی تشکر کنیم که در یک موضع‌گیری بسیار منطقی و بجا، ثابت کردند که در میان اصلاح‌طلبان با سابقه اساسا اصلاح‌طلب بدلی نداریم جالب این است که برخی سایت‌ها به نقل از من، به دروغ منتشر کردند کواکبیان گفته است هاشمی و کروبی اصلاح‌طلب بدلی هستند
همگان می‌دانند که حزب مردم‌سالاری تقریبا تنها حزب اصلاح‌طلبی بود که در سال ۸۴ در مرحله اول از آقای کروبی حمایت کرده و در مرحله دوم نیز از جمله احزابی بود که از آقای هاشمی رفسنجانی حمایت کرده بود.حال، چگونه امکان دارد که ما گفته باشیم اینها اصلاح‌طلبان بدلی هستند؟
در حالی که این خبر از اساس دروغ بود زیرا من گفته بودم که ما چنین تقسیم‌بندی در میان اصلاح‌طلبان نداریم. همگان می‌دانند که حزب مردم‌سالاری تقریبا تنها حزب اصلاح‌طلبی بود که در سال ۸۴ در مرحله اول از آقای کروبی حمایت کرده و در مرحله دوم نیز از جمله احزابی بود که از آقای هاشمی رفسنجانی حمایت کرده بود.حال، چگونه امکان دارد که ما گفته باشیم اینها اصلاح‌طلبان بدلی هستند؟
مدیر مسوول روزنامه‌مردم‌سالاری در ادامه با تشریح طرح مناسک یعنی همان مجمع نخبگان اصلاح‌طلب سراسر کشور گفت: این طرح را در تیر ماه سال گذشته یعنی حدود ۹ ماه قبل به آقای خاتمی به عنوان رئیس‌شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز و سایر بزرگان اصلاح‌طلب ارائه دادیم اما زمانی که احساس کردیم به هردلیلی آقایان مجمع روحانیون برای اجرای آن آمادگی ندارند حزب مردم‌سالاری با حضور ۵۰۰ نفر از اصلاح‌طلبان سراسر کشور، همایشی را در روز ۱۹ آبان ماه سال ۹۱ در هتل المپیک برگزار و بر ضرورت اجماع و اتحاد اصلاح‌طلبان تاکید کرد و همچنان ما بر اصل اجماع تاکید داریم و گفته‌ایم اگر هم طرح مناسک اجرا نشد حداقل یا از طریق حکمیت، یا از طریق نظرسنجی یا از طریق نشست ۳۵ حزب اصلاح‌طلب، دو جبهه اصلاحات و اصلاح‌طلبان، بالاخره کاندیدای نهایی اصلاح‌طلبان به مردم معرفی شود و امیدواریم این اتفاق صورت گیرد و مصداق «من جرب‌المجرب حلت به الندامه» نشویم یعنی آنکه اگر کسی تجربه قبلی را یکبار دیگر تکرار نماید حتما پشیمان خواهد شد کما اینکه نباید مصداق روایت معروف «لایلدغ المومن من جحرمرتین» یعنی آنکه هرگز یک مومن نباید از یک سوراخ دوبار گزیده شود گردیم.
شایان ذکر است در پایان این دیدار، آقای ایرج ظفری دبیر حزب مردم سالاری شعبه اردل از فعالیت‌ها و نشست‌های اصلاح‌طلبان در شهرهای مختلف و از جمله شعبه شهرکرد مرکز استان چهار محال و بختیاری، گزارش تفصیلی ارائه نمود.

کد مطلب: 27468
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *