۱
۰
چهارشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۲۵

شورای نگهبان تا کنون 8 نفر را تایید صلاحیت کرده

هیچ کس نمی‌تواند برای شورای نگهبان تعیین تکلیف کند و بنابر اخباری که از منابع خبری کسب کردم تاکنون هشت نفر تایید صلاحیت شده‌اند و شورای نگهبان در حال بررسی بقیه صلاحیت‌هاست.
نماینده مردم یزد گفت: هیچ کس نمی‌تواند برای شورای نگهبان تعیین تکلیف کند و بنابر اخباری که از منابع خبری کسب کردم تاکنون هشت نفر تایید صلاحیت شده‌اند و شورای نگهبان در حال بررسی بقیه صلاحیت‌هاست.

محمدرضا تابش نماینده اصلاح طلب مجلس نهم در گفتگو با خبرنگار ایلنا، در واکنش به جمع‌آوری امضا علیه هاشمی خطاب به شورای نگهبان گفت: نویسندگان این نامه اقدامی غیرقانونی کرده‌اند چرا که این نامه بدون اسم دست به دست چرخانده و امضاها جمع آوری شده است.

وی گفت: باید در این ارتباط اعلام جرم شود و افرادی که سوء استفاده کردند مجرم هستند.

تابش تصریح کرد: دیروز این نامه دست به دست در مجلس گشت و ما دیدیم که اسمی در نامه نیست و محتویات این نامه این بود که شورای نگهبان در هر صورت افرادی که از اصحاب فتنه هستند را رد صلاحیت کند. هیچ کس نمی‌تواند برای شورای نگهبان تعیین تکلیف کند و بنابر اخباری که از منابع خبری کسب کردم تاکنون هشت نفر تایید صلاحیت شده اند و شورای نگهبان در حال بررسی سایر صلاحیت‌هاست.

وی گفت: چنین رفتاری از سوی نمایندگان مجلس در طول تاریخ انقلاب مشاهده نشده است و اقدامی بی سابقه است که برخی از نمایندگان انجام دادن
کد مطلب: 30221
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


علي رضا
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه از اين قبيل رفتار عجيب و غريب در اين نظام بسيار زياد است، و ما با اين حركات ناجوانمردانه در تمامي ارگانها آشنايي كامل داريم.( دريغ بود ايران كه ويران شود ) هم ويران شد و هم کانون پلنگان و شيران شد. افسوس كه از چاله به چاه افتاديم ، از اوج سحر به شام تار افتاديم، رفتيم به جستجوي راهي بهتر ، گم كرده هدف به كوره راه افتاديم