۰
جمعه ۳ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۰۵

رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح هفته دولت را تبریک گفت

سردار سرلشكر فيروزآبادي كه به مناسبت فرار رسيدن هفته دولت سخن مي‌گفت، اظهارداشت: هفته دولت هفته بزرگداشت مردان بزرگي است مثل شهيد رجايي و روحاني مجاهد شهيد باهنر كه اسوه دولت مردان جمهوري اسلامي ايران بحساب مي‌آيند.
رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح با تاكيد بر لزوم بهره‌گيري از اين الگوهاي رفتاري شهيد رجايي و شهيد باهنر گفت: بهترين بهره‌مندي از اين الگو حكمت‌هايي است كه از آنها باقي مانده است. كتاب‌هاي مربوط به سخنان شهيد رجايي و شهيد باهنر چاپ و منتشر شده است كه براي نسل سوم انقلاب كه خود را براي پذيرش مسئوليت‌هاي اداره كشور آماده مي‌كند، قابل استفاده است. اين حكمت‌ها در كنار صحيفه نور امام خميني (ره) و رهنمود‌هاي حضرت امام خامنه‌اي عزيز، بنيان فكري نسل سوم انقلاب را تشكيل مي‌دهد. براين اساس آنچه به نام مقاومت ايران در جهاني باقي مانده است به بركت اين حكمت‌ها است.

فيروزآبادي همچنين با اشاره به مسئله سوريه گفت: ما به ملت و دولت سوريه درود مي‌فرستيم كه در امتحان درس مقاومتي كه از انقلاب اسلامي آموخته بودند امروز نمره عالي گرفتند. پيروزي مقاومت در سوريه درس بزرگي است، براي كشورهاي عربي و اسلامي كه ارزش و جايگاه مقاومت اسلامي را بشناسند و ايران و سوريه را دو الگوي بزرگ براي نجات ملت‌ها و مقابله با سلطه استكبار و دفاع از فرهنگ ملي- اسلامي خود و استقلال كشور خود قرار دهند.

وي افزود: ما عزت تمام مسلمانان و همه كشورهاي اسلامي را از درگاه خداوند خواهانيم و اميدواريم بهار عربي ياخيزش اسلامي ملت‌ها درك شود و با آن همراهي گردد تا استقلال كشورها تضمين شود و ضمن تامين حقوق مردم منافع ملي كشورهاي اسلامي و عربي و سرمايه‌هاي جهان اسلام توسط دشمنان به رايگان غارت نشود.

وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به تلاش‌ها و اقدامات موثر دولت در خدمت رساني به ملت ايران گفت: امروز با دعوت رهبر عزيزمان امام خامنه‌اي خدمتگذاران ملت در دولت با تمام توان، شبانه‌روز مشغول كار هستند و ما اقدامات موثر آنان را بويژه در خدمت به محرومان و سفرهاي استاني،‌هدفمندي يارانه‌ها، سهام عدالت، خانه‌سازي مهر و همچنين پيشرفت‌هاي عظيم در زمينه توسعه راه‌ها، منابع آب، رشد بهره‌‌ برداري از معادن و همينطور تقويت نيروهاي مسلح را ارج مي‌نهيم و به آنان خسته نباشيد مي‌گوييم.

رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح در پايان گفت: اميدواريم دولت خدمت‌گذار بتواند از سد تحريم‌ها با موفقيت بگذرد و تا پايان كار در مسير مستقيم ولايت حركت كند.

 
کد مطلب: 4044
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *