۰
چهارشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۷

قطعا لوزانو از کواچ بهتر است

کارشناس والیبال ایران با مثبت ارزیابی کردن تغییرات در تیم ملی گفت: قطعا رائول لوزانو گزینه‌ای بهتر از کواچ است و با هدایت او می‌توانیم برای المپیک برنامه‌ریزی کنیم.
کارشناس والیبال ایران با مثبت ارزیابی کردن تغییرات در تیم ملی گفت: قطعا رائول لوزانو گزینه‌ای بهتر از کواچ است و با هدایت او می‌توانیم برای المپیک برنامه‌ریزی کنیم.

علیرضا معمری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: نمی‌دانم چرا فدراسیون والیبال با آناستازی به توافق نرسید اما به نظرم لوزانو گزینه بهتری نسبت به کواچ است. من فکر می کنم که هیات رئیسه فدراسیون دل به دل کارشناسان و الیبال دوستان ایران دادند و این تغییرات محقق شد. انتخاب سرمربی تصمیم مهمی بود که فدراسیون گرفت. کمی دیر شد اما باز هم خوب است. با توجه به رزومه‌ای که لوزانو دارد، فکر می کنم بتواند تغییرات مثبتی بدهد.

وی افزود: بر خلاف تصورها انتخابی المپیک رویداد ساده‌ای نیست. تیم ملی باید با تفکر جدیدی تمرینات را شروع کند. باید حواسمان باشد حریفان را دست کم نگیریم. همیشه در ایران وقتی حریفان را دست کم گرفته‌ایم ضربه خورده‌ایم. هر هشت تیم با برنامه و تمام توان برای انتخابی المپیک حاضر می شوند و موفقیت برای هیچ تیمی آسان نیست.

کارشناس والیبال ایران با ارائه پیشنهادی گفت: تا جایی که می‌دانم اگر همه چیز رو به راه باشد، بعد از پایان لیگ داخلی تنها حدود ۴۰ روز تا انتخابی المپیک وقت داریم. اگر امکان داشته باشد مرحله پلی آف لیگ برتر را بعد از انتخابی المپیک بگذاریم، شاید بهتر باشد. ماهیت برگزاری لیگ تقویت تیم ملی است. پیشنهاد می کنم اگر ممکن است پلی آف لیگ را به تعویق بیاندازیم. البته اگر لوزانو همان فروردین یا دیرتر بیاید دیگر چاره ای نیست.

معمری در پایان گفت: به نظر من در حوزه مدیریت تیم و سرپرستی هم می‌توان شاهد تقویت موجودیت فعلی باشیم. گزینه هایی مثل بهنام محمودی می توانند در کنار تیم ملی باشند. به نظرم می توان بیشتر از والیبالی ها در کنار تیم ملی استفاده کرد. در موارد مدیریتی هم باید قوی‌تر کار کرد تا تیم ملی دیگر دچار چالش نشود.
کد مطلب: 53074
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *