; ?>; ?> ارتش لبنان يک کاميون حامل سلاح قاچاق به سوريه را توقيف کرد - مردم سالاری آنلاين
۰
جمعه ۲۴ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۲۲:۱۰

ارتش لبنان يک کاميون حامل سلاح قاچاق به سوريه را توقيف کرد

فرماندهی ارتش لبنان روز جمعه در بیانیه ای اعلام کرد تلاش برای قاچاق سلاح به سوریه را ناکام گذاشته و هشت تبعه سوری را بازداشت کرده است.
در این بیانیه آمده است نیروهای ارتش لبنان در یک عملیات غافلگیرانه تلاش برای قاچاق سلاح به سوریه را ناکام گذاشتند ، یک کامیون حامل سلاح را در منطقه راس بعلبک در البقاع در شرق لبنان توقیف و هشت تبعه سوری سرنشین این کامیون را بازداشت کردند.
بر اساس این بیانیه ، گشتی های ارتش لبنان صبح امروز در چارچوب عملیاتی برای کنترل مرزها به منظور جلوگیری از ورود افراد مسلح و قاچاق سلاح به سوریه توانستند از قاچاق یک کامیون حامل سلاح به داخل خاک این کشور جلوگیری و هشت تبعه سوری را بازداشت کنند.
در این بیانیه آمده است سرنشینان این کامیون به هشدار و ایست نیروی گشتی ارتش لبنان توجهی نکردند و به سوی نیروهای لبنانی تیراندازی کردند.
در این بیانیه آمده است نیروهای لبنان توانستند این کامیون حامل سلاح را محاصره کنند ، محموله آن را توقیف و هشت نفر از سرنشینان کامیون را بازداشت کنند.
به گزارش خبرگزاری شین هوا از بیروت ، مقادیر زیادی سلاحهای جنگی سبک ، نیمه سنگین ، مهمات ، بمب های دست ساز ، تجهیزات بی سیم و ارتباطی از این کامیون کشف و ضبط شد.
کد مطلب: 6840
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *