۰
دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۲۰

بهترین آموزشگاه زبان در تهران

امروزه همه ی ما از اهمیت یادگیری زبان آگاهیم، خصوصا زبان انگلیسی. روش های یادگیری زبان بسیار متنوع هستند. استفاده از اپلیکیشن های یادگیری زبان، دیدن ویدیو در یوتیوب، استفاده از منابع آنلاین موجود در سایت ها و...
بهترین آموزشگاه زبان در تهران

امروزه همه ی ما از اهمیت یادگیری زبان آگاهیم، خصوصا زبان انگلیسی. روش های یادگیری زبان بسیار متنوع هستند. استفاده از اپلیکیشن های یادگیری زبان، دیدن ویدیو در یوتیوب، استفاده از منابع آنلاین موجود در سایت ها و... . اما هیچ کدام از آنها به اندازه گذراندن کلاس و دوره های زبان کاربردی و مفید نخواهد بود.داشتن یک برنامه ی جامع در رابطه با مسیری که برای یادگیری زبان طی خواهید کرد، همچنین استادی که دلسوزانه شمارا در این مسیر راهنمایی کند، مواردی که نیاز دارید را بیاموزد و اشتباهاتتان را تصحیح کند باعث پیشرفت و ترقی سریع شما در امر یادگیری می شود.

اما در میان بسیاری از موسسات زبان، کدام را می توانید انتخاب کنید؟

ویژگی های یک آموزشگاه خوب چیست؟

بهترین آموزشگاه زبان در تهران کدام است؟

سوالاتی است که قصد داریم در این مقاله به آنها بپردازیم.


 

ویژگی های یک آموزشگاه خوب چیست؟

در این قسمت قصد داریم ویژگی های یک آموزشگاه خوب و استاندارد را بیان کنیم تا از این طریق بتوانید آموزشگاه زبان مورد نظر خود را انتخاب نمایید:

1. طرز برخورد و اهمیت دادن به مشتری و زبان آموزان.

از جمله ویژگی های مهم یک آموزشگاه مناسب و معتبر، شیوه ی برخورد مسئولین، اساتید و مدیریت با مشتریان و زبان آموزان است. ارائه ی خدمات و مشاوره دلسوزانه به زبان آموزان، بررسی انتقاد ها و تلاش بر رفع مشکلات آنها از طرف کادر موسسه ، وظیفه اصلی یک موسسه معتبر است.


 

2. فضای آموزشی مناسب

فضایی که زبان آموز در آن آموزش میبیند باید عاری از استرس و آرامش بخش باشد. توجه به دکوراسیون کلاس ها با توجه به گروه سنی، تنظیم دمای کلاس ها، اندازه ی مناسب کلاس ها با توجه به تعداد زبان آموزان و در نهایت ایجاد یک فضای مفرح از جمله وظایف آموزشگاه در جهت جلب رضایت زبان آموزان است.


 

3.اساتید حرفه ای

یک استاد حرفه ای، علاوه بر تسلط بر زبانی که تدریس می کند، باید مهارت های لازم را جهت انتقال آن بلد باشد، با اخلاق و دلسوز باشد و همواره جهت ارتقاء خود بکوشد. ارزشیابی مداوم اساتید توسط زبان آموزان در جهت بالا نگه داشتن سطح موسسه و جذب اساتید با اخلاقی که از سطح علمی خوبی برخوردارند و مهارت های لازم برای تدریس را داشته و تمام تلاششان را در جهت ایجاد علاقه در زبان آموزان و افزایش سطح زبانی آنان بکار می گیرند، از جمله ویژگی های یک موسسه معتبر است.


 

4.سیستم آموزشی کارآمد

سیستم آموزشی یک موسسه خوب باید بگونه ای باشد که زبان آموز در پایان هر ترم پیشرفت مناسبی داشته و احساس درجا زدن نداشته باشد. همچنین آزمون های پرحجم و سخت که باعث می شود در پایان ترم استرس بگیرند نیز مناسب نیست. به جای آزمون های سنگین پایان ترم استفاده از فعالیت ها و پروژه های متنوع در طول ترم برای ارزشیابی زبان آموزان به مراتب مفیدتر خواهد بود.


 

بهترین آموزشگاه زبان تهران

حال که با ویژگی های بهترین آموزشگاه های زبان آشنا شده اید، در ادامه بهترین اموزشگاه زبان تهران را معرفی می کنیم.


 

آموزشگاه زبان دهخدا

اولین نام در لیست ما موسسه زبان دهخدا است که در غرب تهران، جنت آباد جنوبی واقع می

باشد. آموزشگاه دهخدا در سال 1387 در تهران آغاز به کار کرده و به علت تمایل به حفظ کیفیت آموزشی و داشتن نظارت مستمر شعبه ی دیگری ندارد. آموزشگاه دهخدا به دلیل بهره گیری از تیم مدیریتی با سابقه در امر آموزش، اساتید حرفه ای، دلسوز و همچنین Native یا Native like، سیستم آموزشی مناسب، ارزشیابی مداوم اساتید توسط زبان آموزان و تلاش در جلب رضایت زبان آموزان در رتبه ی اول لیست بهترین آموزشگاه های تهران قرار دارد. در آموزشگاه دهخدا زبان آموزان می توانند به صورت آنلاین یا حضوری زبان های رایج و کاربردی چون انگلیسی، فرانسوی ، آلمانی، ترکی استانبولی و حتی زبان های خاصی چون ارمنی، چکی، چینی ، کره ای، نروژی و... را به شکل گروهی و خصوصی از هر نقطه ی ایران و حتی خارج از ایران فرا بگیرند.

همچنین دوره تربیت مدرس TTC و دوره های آمادگی آزمون های بین المللی چون آیلتس IELTS

، دولینگو DUOLINGO، تافل TOEFL، PTE و ... نیز در آموزشگاه دهخدا برگزار می شود.


 

2. موسسه زبان سفیر

3. موسسه ایران اروپا

4.موسسه گاما

5. آموزشگاه نصیر

6. آموزشگاه پردیسان

7. ایران کمبریج

8. آموزشگاه اسپیکان

9. آموزشگاه ایرانمهر

10. کانون زبان ایران

 

کد مطلب: 193983
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *