۰
دوشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۸

تعیین تکلیف اکران نوروز با پیامک لغو شد

در حالی که کمتر از 10 روز مانده تا پایان سال، همچنان تکلیف اکران نوروز مشخص نیست و جلسه امروز شورای صنفی نیز با پیامک لغو شده است.
در حالی که کمتر از 10 روز مانده تا پایان سال، همچنان تکلیف اکران نوروز مشخص نیست و جلسه امروز شورای صنفی نیز با پیامک لغو شده است.
سخنگوی شورای صنفی نمایش عصر دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار سینمایی ایرنا درباره جلسه امروز شورا، اظهار داشت: آنچه مسلم است اینکه جلسه برگزار نشده است و علت آن هم هنوز مشخص نیست.
غلامرضا فرجی، افزود: البته این امکان وجود دارد که برگزاری این جلسه به روز دیگری حتی در همین هفته موکول شود.
به گزارش ایرنا، صبح امروز دوشنبه 20 اسفندماه قرار بود مانند روال هر هفته، جلسه شورای صنفی نمایش برگزار شود. جلسه‌ای که یکی از مهمترین جلسات این شورا طی یک سال گذشته به شمار می‌رفت و قرار بود تکلیف نهایی اکران نوروز 98 در این جلسه مشخص شود تا صاحبان فیلم‌ها بتوانند فرصت لازم برای تبلیغات فیلم‌های خود را داشته باشند.
به گزارش ایرنا، طبق آخرین تصمیم مدیران سینمایی، 12 فیلم‌ سینمایی «غلامرضا تختی» به کارگردانی بهرام توکلی، «متری شیش و نیم» ساخته سعید روستایی، «دیدن این فیلم جرم است» به کارگردانی رضا زهتابچیان، «زیر نظر» ساخته مجید صالحی، «تگزاس 2» به کارگردانی مسعود اطیابی، «زندانی‌ها» ساخته مسعود ده‌نمکی، «ایکس لارج» به کارگردانی محسن توکلی، «ژن خوک» ساخته سعید سهیلی، «چهار انگشت» به کارگردانی حامد محمدی، «تیغ و ترمه» ساخته کیومرث پوراحمد، «درخونگاه» به کارگردانی سیاوش اسعدی و «رحمان 1400» ساخته منوچهر هادی 12 نامزدهای نهایی اکران نوروز هستند که از میان آنها 7 فیلم بری نوروز مشخص خواهند شد.
کد مطلب: 104442
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *