۰
چهارشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۷

عطاران «خانه به دوش 2» را ميسازد

مهران مهام اعلام کرد هیچ مشکلی برای آمدن رضا عطاران به تلویزیون وجود ندارد.
مهران مهام اعلام کرد هیچ مشکلی برای آمدن رضا عطاران به تلویزیون وجود ندارد.
به گزارش تسنيم، چند روزی است ساخت فصل دوم «خانه به دوش»، فصل سوم «دردسرهای عظیم» و حتی بعد از گفتگوی مهران غفوریان با تسنیم باز هم حرف و حدیث‌هایی از فصل جدید «زیر آسمان شهر» در میان است. مهران مهام تهیه‌کننده تلویزیون که در همه این پروژه‌ها با رضا عطاران، برزو نیک‌نژاد و غفوریان کار کرده گفت: این اخبار و حرف و حدیث‌ها، منبع مشخصی ندارند و نمی‌توان فصل جدیدی از یکسری سریال ماندگار و خاطره انگیز مخاطب را همین‌طوری و بدون قصه استاندارد و جذابی شروع کرد.
وی افزود: بارها گفته‌ام که هیچ سریالی در زمان ساخت برای سری دوم ساخته نمی‌شود و عمدتاً کارهایی که ساخته‌ام درخواست فصول بعدی را داده‌اند اما تداوم هرکار زیبا و ماندگاری نیاز به قصه‌های جذاب‌تر و فضا و موقعیت‌های پویایی دارد تا طعم شیرین موقعیت‌های قبلی آن سریال تلویزیونی در ذهن مخاطب کمرنگ نشود. قرار نیست فعلاً «خانه به دوش2» کار شود و به علت حضور جواد عزتی در پروژه‌های مختلف سینمایی فعلاً ساخت فصل جدید «دردسرهای عظیم» هم امکان‌‌پذیر نیست.
مهام با اشاره به برگزاری جلساتی با رضا عطاران به عنوان مشاور پروژه فصل جدید سریال «زیر‌آسمان شهر»، تصریح کرد: این نوع خبرسازی‌ها جز هیاهو مقصد و سرمنزل دیگری ندارد؛ مردم همیشه نسبت به ساخت چنین سریال‌هایی اقبال نشان داده‌اند اما باید قصه، فیلمنامه و موقعیت‌های خوبی فراهم شود و همه آن دوستان کنار هم قرار بگیرند تا فصل جدید چنین سریال‌های طنز ماندگاری دوباره جلوی دوربین برود. البته ناگفته نماند قرار بود «زیر آسمان شهر» جدیدی در راه باشد حتی با رضا عطاران به عنوان مشاور این پروژه جلساتی داشتیم ولی به دلیل مشغله‌های برخی از دست‌اندرکاران این کار، ساخت فصل جدید این سریال تلویزیونی به زمان دیگری موکول شد.
وی در پاسخ به این سوال که آیا قرار است رضا عطاران دوباره به تلویزیون بیاید و کار مشترکی داشته باشید، خاطرنشان کرد: رضا عطاران قرار بود به عنوان مشاور پروژه «زیر آسمان شهر» جدید حضور داشته باشد. قطعاً او همچون گذشته نمی‌تواند سریال‌های چندین قسمتی با چندین ماه فیلمبرداری را بپذیرد هم به جهت مالی و هم به جهت زمانی؛ زیرا الان به او ارقام خیلی بالاتر و فضای متنوع‌تری در سینما پیشنهاد می‌شود ولی با این حال در صورت آمادگی ذهنی و روحی رضا عطاران، با او در تلویزیون کار جدیدی را آغاز می‌کنیم.
مهام با اشاره به اینکه تلویزیون و عطاران با هم مشکلی ندارند، تأکید کرد: رضا عطاران هیچ‌گاه با تلویزیون قهر نبوده و تلویزیون هم با او  ندارد. فقط فضای کاری تغییر کرده و پیشنهادهای متعددی از سینما دارد. سینما هم روزهای طولانی برای تصویربرداری وجود ندارد و بازیگر می‌تواند با درآمد بهتر و زمان کمتری، پروژه‌های مختلف و متنوعی را بپذیرد و کار کند؛ اتفاقی که کمتر در تلویزیون می‌افتد و حتماً عطاران می‌بایست با یک کار محکم، قوی و جذابی به تلویزیون برگردد، زیرا مردم از او توقع بیشتری دارند و به سرعت با کارهای قبلی‌اش مقایسه می‌شود. 
کد مطلب: 106185
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *