۰
پنجشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۳۱

شورش در زندان یزد دروغ سیزده بود

رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: شورش و اغتشاش در زندان یزد به دروغ سیزده شبیه است و وضعیت عمومی و بهداشتی مددجویان زندانی در بهترین شرایط قرار دارد.
رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: شورش و اغتشاش در زندان یزد به دروغ سیزده شبیه است و وضعیت عمومی و بهداشتی مددجویان زندانی در بهترین شرایط قرار دارد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، غلامعلی دهشیری در حاشیه بازدید و دیدار با مددجویان زندانی به همراه تعدادی از مقام‌های قضایی اظهار داشت: حفظ سلامتی مددجویان از روز اول مورد تأکید قرار گرفت و در این راستا تمهیدات مختلفی نیز در نظر گرفته که توسط مجموعه زندان اجرا شد.
وی زندان یزد را از بهترین زندان‌های کشور از حیث امکانات آموزشی، فرهنگی، ورزشی و حرفه آموزی و سایر خدمات مددکاری دانست و ادامه داد: تلاش تمام مجموعه قضایی و مدیران زندان‌ها و مددکاران بر تأثیر گذاری مثبت و اصلاح مددجویان و بازاجتماعی کردن زندانیان است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.
این مقام قضایی با اشاره به ارتباط بسیار خوب مددجویان و مددکاران در زندان‌های استان یزد، تأکید کرد: این ارتباط خوب و مدیریت شایسته در مجموعه زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی در استان و همچنین تعامل بسیار خوب دستگاه قضایی با زندان در رفع مشکلات قضایی مددجویان، احتمال هرگونه شورش و سرکشی را به حداقل رسانده است.
دهشیری به شایعه اغتشاش و شورش در زندان یزد در روز سیزده نوروز اشاره کرد و افزود: این مطلب که بیشتر از طریق مبادی رسانه‌ای مزدور خارج از کشور و شبکه‌های معاند، پوشش خبری شده بود به همان دروغ سیزده شبیه بود و واقعیت ندارد.
کد مطلب: 126596
برچسب ها: یزد
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *