۰
دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۹

میثم شکری‌ساز کیست و چطور در اقتصاد امروز، موفق شده است

برای غلبه بر مشکلات اقتصادی، باید دنباله رو مدیران لایق و کارآفرینان برتر باشید. دکتر میثم شکری ساز کارآفرین جوانی که با تلاش های خود پله های ترقی را به سرعت پیمود و توانست ثابت کند که خواستن توانستن است، حتی در بدترین شرایط اقتصادی.
برای غلبه بر مشکلات اقتصادی، باید دنباله رو مدیران لایق و کارآفرینان برتر باشید. دکتر میثم شکری ساز کارآفرین جوانی که با تلاش های خود پله های ترقی را به سرعت پیمود و توانست ثابت کند که خواستن توانستن است، حتی در بدترین شرایط اقتصادی.
به تازگی برای خرید از خانه بیرون رفته اید؟ کافیست چند قلم جنس بخرید تا متوجه گرانی و تورم بی سابقه این روزها شوید. زمانی که صندوق دار صورتحساب را به دستتان می دهد حتما شگفت زده خواهید شد. چرا که قیمت ها دائما در حال تغییرند و مجبورید که یا از خرید برخی چیزها صرف نظر کنید و یا چون واقعا نیاز دارید به زحمت تهیه شان کنید.
زندگی بسیاری از مردم تحت شعاع نوسانات بازار و تغییر قیمت ارز و دلار شده است. آن ها به ناچار سفره های خود را کوچک و کوچکتر و سبد خریدشان را محدود به مایحتاج ضروری می کنند. همانطور که می دانید اقتصاد، یک عامل تاثیرگذار در زندگی افراد جوامع مختلف است. در این سالی که رو به پایان است، ویروس کرونا هم به بدتر شدن شرایط اقتصادی دامن زد. بسیاری از کسب و کارها برچیده و نیروهای کاری بسیاری تعدیل شدند. چرا که کارفرمایان و شرکت هایشان توان پرداخت حقوق نداشتند و به ناچار نیروها را کمتر کردند.
حال در این وضعیت کارگرانی که شغلشان را از دست دادند و جیب شان خالیست، چگونه باید به زندگی ادامه دهند؟ آیا راهی وجود دارد؟ برای ادامه زندگی باید چرخ روزگار را که هر روز سخت تر از دیروز می گردد و عده ای را زیر فشار له می کند هر طور شده به حرکت درآورد. برای نجات از این وضعیت نا به سامان اقتصادی باید به کارآفرینان و مدیران موفقی که شرکت هایشان حتی در بدترین شرایط رو به پیشرفت است، تکیه کنید.
در ادامه این مطلب می خواهیم به شما یک مدیر نمونه و کارآفرین جوان را معرفی کنیم. کسی که با همه این مشکلات مقابله کرده و بیش از 500 نفر را برای اشتغال پذیرفته و نان سر سفره هایشان گذاشته است. این انسان شریف کسی نیست جز دکتر میثم شکری ساز. در ادامه به شما می گوییم که میثم شکری ساز کیست و چه کارهایی کرده تا دنیا جای زیباتری برای زندگی باشد.
میثم شکری ساز مدیر لایقی که رنگ تازه ای به دنیای شما می زند
موضوعات اقتصادی، پیش روی کشورهای سراسر جهان وجود دارد و معمولا پیرامون موضوعاتی همچون عدم رشد اقتصاد، تورم و گرانی، حفاظت از انرژی ها و محیط زیست، نابرابری اقشار مختلف، کار و اشتغال، تاثیر پذیری بازارها از شرایط نوظهور و ... است. دکتر میثم شکری ساز جوانیست که در سال 96 موفق به دریافت عنوان مدیر نمونه و کارآفرین برتر کشور شد. او در خانواده ای متولد شد که مادری فرهنگی و پدری ارتشی داشت. از همان ابتدای جوانی بسیار خلاق و ساختار شکن بود.
همیشه دلش میخواست که جوانان کشور با کسب دانش و برخورداری از شرایط مناسب، باعث پیشرفت و توسعه همه جانبه در کشور شوند.  او بیش از یک دهه پیش اولین موسسه آموزش مجازی کشور را بنیان نهاد و سپس یک هلدینگ بزرگ را تحت عنوان هلدینگ پارس پندار نهاد راه انداری کرد. او که مدیر هلدینگ پارس است، سال ها خدمات ارزنده ای را همچون صدور استاندارد ایزو برای شرکت ها، خدمات مهاجرت به کشورهای خارجی و ثبت شرکت در آن ها، خدمات چاپ و انتشارات و بسیاری موارد دیگر را ارائه کرد.
او شرکت های بسیاری را به عنوان زیر مجموعه هلدینگ خود تاسیس کرد و صدها نیروی جوان را بر سر کار آورد. همچنین همیشه درس های بزرگی را برای پیشرفت و موفقیت هر چه بیشتر در اختیارشان قرار می داد. میثم شکری ساز نویسنده و مولفی مطرح نیز می باشد که عمده کتاب های او درباره موضوعاتی همچون استراتژی های مدیریتی، بازاریابی و فروش، شیوه صحیح مدیریت منابع انسانی و سایر موارد از این دست است.
 میثم شکری ساز چه کسی است و دستاوردهای او چه بوده؟
میثم شکری ساز مدیری نمونه، کارآفرینی شایسته، مدیر اقتصادی توانمند، مدرسی تاثیر گذار، سخنرانی انگیزشی و قهرمان مسابقات شطرنج است. او که متولد 1365 می باشد، دست به کارهایی زده که عده بسیاری حتی در سنین بالا هم موفق به انجام آن ها نشده اند. این کارآفرین جوان سخنرانی های ارزشمندی را در سمینارهای گوناگون برای مشاوره به کسب و کارها برگزار می کند و بالغ بر 10 جلد کتاب از او به جامعه ادبی کشور تقدیم شده است. از جمله آن ها می توان به کتاب فراتر از استراتژی، توهم باهوشی 1 و 2، بازاریابی نوگرا، مذاکره با دست های خالی، استوار و ... اشاره کرد. او دوره های آموزشی فوق العاده ای را نیز با نام های 25 راز موفقیت، هدف گذاری، بازاریابی و فروش و تسخیر قلب مشتریان برگذار می کند.
تحصیلات او در زمینه دکتری کارآفرینی از دانشگاه آزاد اسلامی، کارشناسی ارشد MBA از دانشگاه اشتنبایس برلین آلمان و امیر کبیر تهران و کارشناسی مهندسی صنایع است. او یکی از برجسته ترین مشاوران در زمینه مدیریت منابع انسانی، بازاریابی و ارتباطات است. او همچنین دارنده گواهینامه مدیریت کسب و کارMBA  مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کشور، دریافت کننده گواهینامه دوره آموزش عالی حقوق تجارت و داوری و گواهینامه مدیریت کیفیت ISO 9001:2000 ازDNV  کشور هلند است.
جالب است بدانید که دکتر میثم شکری ساز شهروندی کشور کانادا را دارد و می توانست بدون هیچ گونه دغدغه و نگرانی در این کشور زندگی کند. اما او برای عشقی که به کشور و مردمانش داشت تمامی تلاش ها و رویاهایش را در کشور خودش دید و هر روز افتخار آفرینی های بسیاری را برای کشورمان پدید می آورد. باشد که قدردان و ادامه دهنده راه او باشیم و برای آبادانی و رشد سرزمینمان ایران بکوشیم.
 
کد مطلب: 145337
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *