۰
يکشنبه ۱ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۴۵

تصادف مرگبار پژو و وانت در جاده خاوران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از جانباختن یک تن در پی وقوع تصادف در جاده خاوران خبر داد.
تصادف مرگبار پژو و وانت در جاده خاوران
به گزارش مردم سالاری آنلاین،سید جلال ملکی درباره عملیات آتش‌نشانان تهران در پی وقوع حادثه تصادف در جاده خاوران اظهارکرد: در ساعت ۱۱:۵۳ امروز یکشنبه یکم آبان ماه، یک مورد حادثه برخورد دو دستگاه خودرو در مسیر غرب به شرق جاده خاوران، بعد از شهرک صنعتی خاوران به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اطلاع داده شد که درپی آن به سرعت دو ایستگاه به همراه تجهیزات کامل به محل اعزام شدند. 
وی با اشاره به حضور عوامل آتش‌نشانی در محل ادامه داد: آتش‌نشانان با حضور در محل مشاهده کردند که تصادف شدیدی میان یک دستگاه پیکان وانت و یک دستگاه سواری پژو پارس رخ داده است که در همین راستا بلافاصله عملیات خود را آغاز کرده و برای نجات سرنشینان خودرو ها وارد عمل شدند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه بررسی‌های اولیه نشان داد که نشان داد، خودرو ها در ابتدا به شدت با یکدیگر و پس از آن با بلوک های نیوجرسی وسط جاده و تیر برق برخورد کرده‌اند، ادامه داد: آتش‌نشانان با استفاده از تجهیزات مخصوص اقدام به برش کابین خودرو کرده و سرنشین خودرو پیکان وانت را از خودرو خارج کرده و به عوامل اورژانس تحویل دادند. در ادامه نیز آن ها پس از خارج کردن راننده سواری پژو پارس، او را که مردی حدودا ۳۳ ساله بود به تکنسین‌های اورژانس حاضر در محل تحویل دادند که متاسفانه مشخص شد او جان خود را از دست داده است. 
ملکی گفت: در پی وقوع این تصادف ترافیکی در محل ایجاد شد که با حضور عوامل پلیس راهور در محل به حالت عادی خود بازگشت و آتش‌نشانان محل حادثه را به مقصد ایستگاه های خود ترک کردند. همچنین علت وقوع این حادثه نیز از سوی کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی بررسی و اعلام خواهد شد.
کد مطلب: 178191
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *