۰
سه شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۱۵

پوتین آمریکا را سردرگم کرد!

یک مقام وزارت خارجه آمریکا گفت: واشنگتن به جمع بندی مشخصی درباره احتمال حمله جدید روسیه علیه اوکراین نرسیده است.
پوتین آمریکا را سردرگم کرد!
به گزارش مردم سالاری آنلاین،اینتل ریپابلیک گزارش داد، یک مقام وزارت خارجه آمریکا می گوید این کشور نمی تواند درباره حمله احتمالی جدید روسیه علیه اوکراین اظهارنظر قطعی کند.
یک مقام وزارت خارجه آمریکا امروز سه شنبه در خصوص احتمال حمله جدید روسیه به اوکراین گفت: ایالات متحده در مورد آغاز یا عدم انجام حمله جدید در اوکراین، شاهد نظرات متناقضی را از سوی طرف روسی است.
این مقام دولت آمریکا در ادامه تاکید کرد که ایالات متحده تا آنجا که بتواند برای هر گونه حمله احتمالی مجدد روسیه علیه اوکراین آماده است.
این اظهارات مقام وزارت خارجه آمریکا، در واکنش به اظهارات اخیر سخنگوی ریاست جمهوری روسیه بیانی شد. «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کرملین شایعات مربوط به اینکه «ولادیمیرپوتین» رئیس جمهور روسیه دیروز به بلاروس سفر کرده بود تا برای عملیات روسیه و بلاروس علیه اوکراین برنامه ریزی کند، را تکذیب کرد.
از آغاز عملیات نظامی ویژه روسیه در اوکراین، آمریکا و متحدان غربی این کشور، میلیاردها دلار کمک امنیتی و نظامی برای کی یف فراهم کرده‌اند که ارزش آن حدود ۴۰ میلیارد دلار برآورد شده و می‌توان آن را با کل بودجه دفاعی سالانه فرانسه مقایسه کرد. اقدامی که موجب شده خود این کشورها برای رفع نیازهای نظامی خود با مشکلاتی مواجه شوند.
منبع:مهر
کد مطلب: 184608
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *