۰
چهارشنبه ۷ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۰۴

نتانیاهو برنامه کلی دولتش را تشریح کرد

نخست‌وزیر مکلف به تشکیل دولت اسرائیل یک روز مانده به تاریخ اعلام شده توسط رسانه‌های این رژیم برای ادای سوگند وی، برنامه کلی کابینه‌اش را تشریح کرد.
نتانیاهو برنامه کلی دولتش را تشریح کرد
به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از اسپوتنیک،بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر مکلف اسرائیل با انتشار پیامی در تلگرام نوشت: این برنامه اصلی دولت تحت رهبری من است؛ دولت شهرک سازی را در تمامی مناطق از الجلیل و النقب گرفته تا جولان و کرانه باختری توسعه خواهد داد.
وی افزود: دولت به طور فعال برای محافظت از امنیت داخلی و تأمین امنیت شخصی برای شهروندان خود در برابر "تروریسم" تلاش خواهد کرد.
نتانیاهو همچنین ادامه داد: دولت برای ادامه مبارزه با برنامه هسته‌ای ایران و ارتقای صلح با همه همسایگان‌مان با حفظ امنیت اسرائیل و منافع تاریخی و داخلی آن تلاش خواهد کرد.
شبکه ۱۲ تلویزیون اسرائیل دوشنبه اعلام کرده بود که بنیامین نتانیاهو در نظر دارد پنج‌شنبه سوگند یاد کند و ریاست دولت اسرائیل را به صورت رسمی عهده‌دار شود.
این شبکه تاکید کرد، علی رغم احتمال اینکه نتانیاهو روز پنج‌شنبه جهت تشکیل کابینه جدید خود سوگند یاد کند؛ اما همچنین مشکلاتی در نحوه تقسیم پست‌های وزارتی میان اعضای حزب حاکم "لیکود" وجود دارد.
در نظرسنجی که اخیرا توسط موسسه "Manu Geva" به طور مشترک با "ipanel" انجام شد، مشخص شد که بیش از نیمی از اسرائیلی‌ها (۵۱ درصد) از ترکیب کابینه دولت نتانیاهو ناراضی هستند.
کد مطلب: 185348
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *