۰
چهارشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۵۶

اظهارات تند نیکی هیلی علیه بایدن

نیکی هیلی گفت: بایدن ضعیف‌ترین رئیس‌جمهور تاریخ معاصر آمریکاست.
اظهارات تند نیکی هیلی علیه بایدن
به گزارش مردم سالاری آنلاین،نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل با بیان اینکه جو بایدن ضعیف‌ترین رئیس‌جمهور در تاریخ معاصر آمریکاست، گفت که زمان برکناری او فرا رسیده است.
به گزارش روسیا الیوم، «نیکی هیلی» نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل، «جو بایدن» رئیس جمهور این کشور را «ضعیف ترین رئیس جمهور در تاریخ معاصر آمریکا» توصیف کرد و گفت که زمان برکناری او فرا رسیده است.
بر اساس این گزارش، نیکی هیلی که از نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا نیز هست، در مصاحبه با شبکه تلویزیونی فاکس نیوز افزود: بایدن ضعیف‌ترین رئیس جمهور تاریخ معاصر آمریکا است. زمان آن فرا رسیده است که او را برکنار و آمریکا را دوباره قوی کنیم.نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل اشاره کرد که در دولت بایدن، «خروج فاجعه بار» نیروهای غربی از افغانستان صورت گرفت.
هیلی همچنین افزود که در دوران ریاست جمهوری فعلی، آمریکا «بحران مرزی بی سابقه» و «بدترین تورم ۴۰ سال اخیر» را تجربه می‌کند.این اظهارات مقام سابق آمریکایی در حالی است که جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا پس از ماه‌ها اشاره تلویحی به نامزدی در انتخابات سال ۲۰۲۴، دیروز سه‌شنبه به طور رسمی نامزدی خود را برای دومین دوره حضور در کاخ سفید، اعلام کرد.
کد مطلب: 194561
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *