۰
يکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۴۰

اولین خودروی پرنده با موفقیت به پرواز درآمد!+عکس

در تلاش برای دستیابی به موفقیت در حمل و نقل هوایی و زمینی، خودروی پرنده جدید سامسون اسکای Switchblade اولین پرواز خود را با موفقیت انجام داد.
اولین خودروی پرنده با موفقیت به پرواز درآمد!+عکس
به گزارش مردم سالاری آنلاین،این وسیله نقلیه سه چرخ که برای پرواز به گواهینامه خلبانی خصوصی و برای رانندگی به گواهینامه رانندگی یا موتورسیکلت نیاز دارد، ۱۵۲ متر بالاتر از فرودگاه گرانت کانتی در واشنگتن اوج گرفت و در اولین پرواز خود حدود ۶ دقیقه در هوا پرواز کرد.خودروی اسپرت پرنده Switchblade به عنوان یک هواپیمای آزمایشی طبقه‌بندی می‌شود که دو سرنشین را در کنار هم قرار می‌دهد، به حداکثر سرعت هوایی ۲۰۰ مایل در ساعت و سرعت رانندگی ۱۲۵+ مایل در ساعت می‌رسد. این وسیله نقلیه دارای برد پروازی ۴۵۰ مایل است.

در هنگام آماده‌سازی این خودرو برای پرواز، بال‌ها به سمت بیرون می‌چرخند و دم در کمتر از سه دقیقه گسترش می‌یابد. سپس می‌توانید هواپیمای خود را مستقیماً با سرعت ۲۰۰ مایل در ساعت و ۱۳۰۰۰ فوت به مقصد برسانید. وقتی فرود می آیید، وسیله نقلیه شما با خیال راحت به حالت رانندگی بر می‌گردد.این خودروی پرنده همچنین دارای سیستم‌هایی برای جلوگیری از جمع شدن بال‌ها در اواسط پرواز است.

در حالی که تقاضا برای این خودرو زیاد است، تا دو سال دیگر نمی‌توانید از این وسایل نقلیه استفاده کنید. در حال حاضر بیش از ۲۳۰۰ رزرو برای ماشین پرنده از مشتریان احتمالی در ۵۰ ایالت و ۵۷ کشور وجود دارد. دو نسخه اصلی از Switchblade وجود دارد که می‌توانید از بین آن‌ها برچسب‌های قیمتی از ۱۷۰۰۰۰ تا ۱۹۵۰۰۰ دلار را انتخاب کنید.

کد مطلب: 206659
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *