; ?>; ?> انواع شومیز زنانه و راهنمای خرید آن - مردم سالاری آنلاين
۰
دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۱

انواع شومیز زنانه و راهنمای خرید آن

در این مقاله برخی از جدیدترین دسته بندی های شومیز شیک زنانه و دخترانه را معرفی می کنیم.
انواع شومیز زنانه و راهنمای خرید آن

در مجالس و مهمانی های امروزی اغلب خانم ها از شومیزهای شیک در کنار دامن و شلوارهای خود استفاده می کنند. این لباس های محبوب برای همه رده های سنی خانم ها مورد استفاده قرار می گیرند. شومیزها در انواع مراسمات رسمی و نیمه رسمی به کار می روند. شما می توانید شومیز خود را با انواع پارچه ها، طرح ها، رنگ ها و... خریداری کنید. این لباس ها اغلب در مدل های تابستانی و بهاری تولید می شوند. در ادامه برخی از جدیدترین دسته بندی های شومیز زنانه و دخترانه را معرفی می کنیم. 

شومیزهای آستین بلند و آستین کوتاه 

انواع شومیز زنانه  در مدل های آستین بلند و آستین کوتاه ارائه می شوند. برای انتخاب فرم و مدل طراحی این پوشاک زنانه حتما به آستین های آن ها دقت داشته باشید. سبک طراحی آستین شومیز زنانه تاثیر به سزایی بر زیبایی آن خواهد داشت. شومیزهایی با آستین های کار شده نیز برای پوشیدن در مراسم های رسمی و نیمه رسمی مناسب تر خواهند بود. البته در این میان شومیزهای آستین کوتاه کمتر جنبه رسمی دارند. 

شومیزهای جلو باز و جلو بسته

دسته بندی بعدی شومیزهای زنانه مربوط به جلو باز یا جلوبسته بودن آن ها است. شما می توانید شومیز انتخابی خود با هر یک از این سبک طراحی ها خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید. شومیزهای جلوبسته اغلب به صورت یکسره دوخته می شوند و فرم ساده تری دارند. این شومیزها برای انواع مناسبت ها قابل استفاده خواهند بود. در مقابل شومیزهای جلوباز به صورت دکمه دار تولید و طراحی شده و در مدل های متنوعی ارائه می شوند. این دسته از شومیزها بیشتر برای دختر خانم ها به کار می روند. 

انواع شومیز بر اساس جنس پارچه 

انواع شومیز زنانه بر اساس جنس پارچه به کار رفته در آن ها نیز دسته بندی می شوند. هر یک از متریال و الیاف به کار رفته در شومیزهای زنانه مدل و سبکی جدید در این پوشاک زنانه به وجود می آورند. برخی از متداول ترین دسته بندی های شومیزهای زنانه و دخترانه بر اساس جنس پارچه به شرح زیر هستند:

شومیزهای حریر زنانه

این پوشاک زنانه در میان مدل های رسمی قرار می گیرند. انواع شومیزهای حریر ظرافت و جذابیت زنانه شما را چندین برابر می کنند. حریر یکی از زیباترین الیاف پارچه ای برای تولید لباس های مجلسی زنانه به شمار می رود. این شومیزها در مدل های آستین دار و بدون آستین طراحی می شوند. 

شومیز لنین زنانه

شومیزهای لنین نیز در چند سال اخیر بسیار ترند شده اند و در طرح ها و مدل های گوناگونی ارائه می شوند. استحکام بالای این متریال پارچه ای از ویژگی های مهم آن است که شومیز شما را بادوام تر می کند. شومیزهای لنین اغلب ساختار لختی دارند و برای استفاده روزانه بسیار مناسب خواهند بود. 

شومیزهای نخ پنبه زنانه

شومیزهای نخ پنبه کمتر برای مجالس رسمی به کار می روند. این سبک از شومیزها برای جذب رطوبت و پیشگیری از تعریق بدن به کار می روند. این سبک لباس ها برای فصل های بهار و تابستان بسیار رایج هستند. با این وجود کمتر برای مراسم های رسمی و نیمه رسمی به کار می روند. 

شومیز پوپلین زنانه

یکی دیگر از مهمترین انواع شومیزهای زنانه، مدل های پوپلین هستند که با لطافت قابل توجهی تولید و ارائه می شوند. انواع شومیز زنانه پوپلین بافت یکدست و متراکمی دارند و ماندگاری آن ها بسیار بالا است. پوپلین از مرغوب ترین پارچه های دوخت شومیز زنانه است. این سبک شومیز زنانه با الیاف پارچه ای مرغوب و درجه یک تولید شده و برای استفاده طولانی مدت به کار می روند. 

شومیز کشمیر زنانه

یکی دیگر از سبک های شومیز زنانه، مدل های کشمیر هستند که با پارچه هایی لطیف و سبک تولید می شوند. این نوع شومیز بسیار مقاوم بوده و با پارچه هایی مرغوب تولید می شود. شومیزهای کشمیر ایستایی مطلوبی بر تن خانم ها دارند. 

راهنمای خرید شومیز زنانه

در نظر گرفتن هر یک از متریال پارچه ای شومیز و سبک ها و مدل های طراحی آن برای انتخاب یک محصول مناسب اهمیت دارد. در این میان سایر نکات خرید یک شومیز مناسب را بررسی می کنیم:

قیمت انواع شومیز زنانه

شومیزهای زنانه و دخترانه بر اساس جنس و کیفیت پارچه و سبک طراحی قیمت گذاری می شوند. با این وجود با مراجعه به فروشگاه های لباس زنانه رنج قیمتی متنوعی از این محصولات را مشاهده خواهید کرد. برای خرید هر یک از این پوشاک پیش تر بودجه خود را مشخص کنید. 

مدل شومیز زنانه

سبک طراحی شومیزهای امروزی بسیار متفاوت است. در دنیای امروز برخی شومیزها با طراحی اسپرت و دخترانه ارائه می شوند و برخی از آن ها بسیار مجلسی و کار شده هستند. برای خرید شومیز باید به محل استفاده از آن دقت داشته باشید. بر این اساس یک مدل مناسب در میان سبک های رسمی، کژوال و نیمه رسمی شومیز انتخاب خواهید کرد. 

رنگ بندی شومیز زنانه

برای انتخاب یک شومیز استاندارد باید به رنگ شومیز انتخابی نیز دقت داشته باشید. در راهنمای خرید شومیز زنانه به رنگ پوست خانم ها و استایل مورد نظر آن ها برای انتخاب رنگ این پوشاک توجه می شود. شما می توانید در هر یک از مدل های رسمی و غیر رسمی شومیز تناژ رنگی متفاوتی را مشاهده کنید. 

کیفیت پارچه شومیز

شاید مهمترین مولفه برای خرید یک شومیز استاندارد کیفیت پارچه به کار رفته در آن است. گذشته از نوع پارچه، درجه بندی کیفی آن برای استفاده طولانی مدت مد نظر قرار داده می شود. با خرید یک شومیز باکیفیت حتی در صورت شست و شوی این لباس ها زیبایی و جنس پارچه تحت تاثیر قرار نمی گیرد. مرغوبیت جنس و کیفیت بالای پارچه شومیز ایستایی آن را بر تن خانم ها زیباتر می کند. به این ترتیب جنس شومیز حتی بر ظاهر آن نیز تاثیر می گذارد. در راهنمای خرید شومیز زنانه به این نکته تاکید شده پس از خرید شومیزهای خیلی ارزان با کیفیت پارچه ای پایین پرهیز کنید. 

با خرید یک شومیز مجلسی شیک جلوه ی بیشتری برای مهمانی ها داشته باشید

با استفاده از راهنمای خرید شومیز زنانه بهترین پوشاک مجلسی را در میان انواع این لباس ها انتخاب خواهیم کرد. با انتخاب یک شومیز مجلسی شیک در مجالس و میهمانی های خود خواهید درخشید. این لباس های فاخر و زیبا در ده ها طرح و مدل زیبا در اختیار خانم ها قرار می گیرند. به همین خاطر قدرت عمل خانم ها برای انتخاب لباس مورد نظر خود افزایش می یابد. شما می توانید با پوشیدن یک شومیز زیبا در کنار شلوارها و دامن های مجلسی خود توجه همه را در میهمانی ها به خود جلب کنید. 

جمع بندی

در سال های اخیر ارائه پیراهن های مجلسی زنانه با نام شومیز دنیای مد و لباس را با تحولاتی همراه کرده است. شومیزهای شیک زنانه دسته بندی های گوناگونی دارند که برخی از آن ها را در این بخش معرفی کردیم. با در نظر گرفتن نکات انتخاب شومیز زنانه بهترین مدل های این پوشاک را برای استفاده روزانه خود انتخاب خواهید کرد. در این میان در نظر گرفتن نوع نیازهای خود برای انتخاب این لباس ها نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. در این زمینه باید با توجه به سبک و استایل خود هر یک از طراحی های این پوشاک مجلسی زنانه را انتخاب کنید.

کد مطلب: 209108
برچسب ها: لباس زنان
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *