۰
پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۵:۳۹
حمید رضا صمدی رئیس هیات مدیره هلدینگ رایزکو،هدف اصلی رایزکو اشتغالزایی،توسعه و تولید در کشور است

احداث پیشرفته ترین سایت تولید قطعات خودرو ایران در بم

رییس هیات مدیره هلدینگ رایزکو اعلام کرد: با توجه به اهداف و سیاست های کلان صنعتی کشور در راستای برنامه ریزی برای تولید یک میلیون دستگاه خودرو در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم، گروه رایزکو پیشرفته ترین مجموعه تولید قطعات خودرو کشور را در این منطقه احداث می کند.
احداث پیشرفته ترین سایت تولید قطعات خودرو ایران در بم
به گزارش مردم سالاری آنلاین، وی با بیان اینکه هلدینگ رایزکو به عنوان یکی از مجموعه های بزرگ قطعه سازی کشور اشتغالزایی و توسعه تولید را به عنوان هدف اصلی خود تعریف کرده و در چشم انداز برنامه های خود تولید قطعه با تکنولوژی روز دنیا را در دستور کار قرار داده است.
 
حمید رضا صمدی رئیس هیات مدیره هلدینگ رایزکو در این مراسم که با حضور استاندار کرمان،فرماندار بم و مسئولین استانی برگزار شد گفت : رهبر انقلاب در ۱۴سال گذشته همیشه تاکید بر اشتغال ،صنعت و امید نامبرده اند و ما وظیفه داریم همین خط و مشی را برای ایجاد اشتغال و امید به جامعه پیش برویم .
 
وی افزود: ما هنوز کار بزرگ را آغاز نکرده  و آمده ایم  تا تعهد دهیم و با کمک و یاری دیگر این پروژه را به ثمر برسانیم، وی چین را بعنوان مثال مطرح نمود که چگونه در ۴۵سال گذشته توانسته تبدیل به بزرگترین مهره اقتصادی جهان تبدیل شده است .
 
صمدی در ادامه خاطر نشان کرد:ما باید از حواشی پرهیز کنیم و این حواشی نباید سد راه تولید شوند و باید رهنمود های رهبر معظم انقلاب را پیشه راه کنیم و تولید را افزایش دهیم نه آنکه بعنوان تولید کننده درگیر حواشی باشیم.
 
آشنایی با هلدینگ رایزکو
هلدینگ رایزکو با قریب به سه دهه فعالیت و ۳۰ شرکت فعال با افزایش دامنه تولید محصولات تکمیل زنجیره ارزش و ارائه خدمات متنوع در شرکتهای زیر مجموعه در قالب یک هلدینگ تخصصی چند رشته ای صنعتی – سرمایه گذاری در حال حاضر به عنوان سهامدار اصلی کسب و کارهای مختلف در حوزه هایی چون خودروسازی تولید قطعات خودرو تولید کامپاندهای پیشرفته پلیمری نوآوری، صنایع خلاق و شتاب دهنده، صنایع غذایی انواع آب معدنی و مسئولیتهای اجتماعی فعال است.
 
این مجموعه همواره کوشیده با ارتقاء سطح کمی و کیفی محصولات خود در سطح کلاس جهانی چشم اندازی روشن از فعالیتهای تولیدی و تجاری را در داخل و خارج از کشور ایجاد کند هلدینگ رایزکو با رعایت سطح استانداردهای جهانی در تولید محصولات مختلف توانسته است بازارهای صادراتی متنوعی را ایجاد و تعاملات بین المللی گسترده ای را مدیریت کند.
 
چرا بم
برنامه ریزی های تولید خودرویی کشور در خصوص تولید یک میلیون خودرو در سال در شهرستان بم و در منطقه ارگ جدید بم و شرایط ویژه مناطق اقتصادی جهت صادرات و تولید انرژی سبز و همچنین ایجاد اشتغال برای جوانان و نخبگان مناطق محروم و اقتصادی از دلایل انتخاب و سرمایه گذاری هلدینگ رایزکو است.
 
سرمایه گذاری هلدینگ رایزکو در بم
هلدینگ رایزکو در این پروژه ۵۵۰ هزار متر مربع زمین را در فاز اول خریداری نموده است که در همین فاز ابتدای ۳۵۰هزار متر مربع آن به بهره برداری خواهد رسید هلدینگ رایزکو برای اجرایی نمودن این مجموعه عظیم ۱۷۵میلیون یورو و۳۵۰۰میلیارد تومان سرمایه گذاری در چهار سال خواهد نمود و با احداث این فاز از این پروژه عظیم ۲۵۰۰نفر اشتغال فعال ایجاد خواهد شد .
کد مطلب: 212882
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *