۲
۰
سه شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۱۳

فراکسیون اصول‌گرایان استمرار حمله به هاشمی را تصویب کرد

عضو هیئت‌رئیسه فراکسیون اصولگرایان گفت: اعضای هیئت‌رئیسه فراکسیون اصولگرایان در جلسه امروز خود عملکرد هاشمی رفسنجانی را مورد بحث قرار دادند و بر استمرار نقد عملکرد وی تأکید کردند.
حسین‌علی حاجی دلیگانی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: هیئت‌رئیسه فراکسیون اصولگرایان مجلس امروز صبح تشکیل جلسه دارد که در این جلسه موضوع لزوم وحدت اصولگرایان در آستانه برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم مورد بحث و نیز مورد تأکید قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این جلسه بنا شد تا از تمامی جریانات اصولگرا خواسته شود تا در این شرایط حساس بر کشور حاکم است در خصوص انتخاب گزینه خود برای نامزدی انتخابات ریاست‌جمهور به وحدت برسند.

نماینده شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مواضع اخیر هاشمی رفسنجانی در بحث ولایت فقیه و موضوع مقاومت و نامه‌ای که در اعتراض به این مواضع تهیه و از سوی ۱۵۰ نفر از نمایندگان به امضاء رسید از دیگر موضوعات مورد بحث در جلسه امروز بود و همچنین عنوان شد که باید این قبیل اقدامات در جهت نقد عملکرد هاشمی رفسنجانی به ویژه در دوره ریاست‌جمهوری و نیز موضع‌گیری‌های اخیر وی ادامه پیدا کند.

حاجی دلیگانی اظهار داشت: در ارتباط با جلسات فراکسیون نیز بر برگزاری جلسات چه در سطح هیئت‌رئیسه، چه در سطح شورای مرکزی و چه در سطح مجمع عمومی به طور مستمر تأکید شد و مقرر شد تا جلسات فراکسیون به صورت هفتگی برگزار شود.
کد مطلب: 30105
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


Latvia
آب در لانه موران افتاد!!!
محمد
Iran, Islamic Republic of
همه علیه هاشمی متحد شدن اما مردم پشتیبان هاشمی است و به لطف خدا پیروز خواهد شد.