۰
شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۲۲:۰۴

هشدار بشارتی: در فضای اختلافی ضد انقلاب فعال می‌شوند

علی محمد بشارتی مهمترین دلیل دور برداشتن ضد انقلاب در مقطع کنونی را وجود انشقاق در جامعه دانست.
به گزارش خبرآنلاین، وزیر کشور دولت هاشمی که میزبان خبرآنلاین در دفتر کارش بود در پاسخ به این سوال که چرا در حال حاضر ضد انقلاب فعال تر شده است، گفت: در حال حاضر با گذشت چند سال از برگزاری انتخابات هنوز انشقاق ها در دورن جامعه قابل رویت است و همین موجب شده که اینها بخواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند. اما عقربه زمان به عقب برنمی‌گردد.
وی در ادامه با اشاره به تحرکات خاندان پهلوی اظهارداشت: فرح و حامیان بی‌آبرو و فاسد آنها باید رویای بازگشت به ایران را با خود به گور ببرند. به قول معروف داشتند اسب خان را نعل می زدند یک سوسک هم آمد و خوابید و پاهایش را به هوا برد که مثلا مرا هم نعل کنید! موضوع فرح حکایت همان سوسک را دارد. فرح حتما ده‌ها کتاب که هواداران شاه علیه دربار نوشتند را خوانده است. حتما کتاب ارتشبد حسین فردوست را خوانده و کیفیت سراسر آلودگی خود را در فرانسه و کیفیت ازدواج خود با شاه را می داند‌. فرح در دست نوشته‌های خود به نفرت از ایران و ایرانی و کاتولیک شدن خود و دخترش اقرار دارد.

بشارتی تصریح کرد: در کشور ما ظرف امنیت، وحدت ملی است. متاسفانه مدتی است که انشقاق در بین فعالان سیاسی رخ داده، همچنان‌که هر کسی علیه فرد دیگر سخن می‌گوید در حالی‌که بستر لازم برای بهره‌گیری ازهمه پیشرفت‌های جهانی، امنیتی است که با وحدت ملی تامین می‌شود . در هر انتخاباتی اختلاف نظرها بعد از اعلام نتایج پایان می‌یافت اما در این انتخابات اینگونه نشد و همین وحدت ملی را نشانه گرفت. در فضای اختلافی است که ضد انقلاب فعال می‌شوند باید از خودمان بپرسیم که چه اتفاقاتی افتاده که امثال فرح پهلوی در این شرایط اینگونه سخن می‌گویند و قصد دارند خود را تطهیر کنند.
کد مطلب: 4240
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *