۰
سه شنبه ۱۲ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۳
کواکبیان در کنگره سراسری برند ملی اقتدار ملی:

برندینگ با واردات سالانه ۸۰ میلیارد دلاری به کشور محقق نمی‌شود

مصطفی کواکبیان نماینده مجلس شورای اسلامی در کنگره سراسری «برند ملی اقتدار ملی» که دیروز(دوشنبه) برگزار شد، با اشاره به وضعیت رو به رشد واردات در دولت‌های گذشته اظهار کرد: با واردات سالانه ۸۰ میلیارد دلاری در دولت فعلی مقوله برندینگ عملی نخواهد شد و لذا باید واردات کنترل شود.
برندینگ با واردات سالانه ۸۰ میلیارد دلاری به کشور محقق نمی‌شود
مصطفی کواکبیان نماینده مجلس شورای اسلامی در کنگره سراسری «برند ملی اقتدار ملی» که دیروز(دوشنبه) برگزار شد، با اشاره به وضعیت رو به رشد واردات در دولت‌های گذشته اظهار کرد: با واردات سالانه ۸۰ میلیارد دلاری در دولت فعلی مقوله برندینگ عملی نخواهد شد و لذا باید واردات کنترل شود. کواکبیان با بیان اینکه برای پیشرفت اقتصاد کشور باید از فساد جلوگیری شود، افزود: اگر فساد متوقف شود، قطعا پیشرفت اقتصادی در زمینه‌های مختلف را شاهد خواهیم بود. وی تصریح کرد: تولید، برند و اشتغال کاملا با یکدیگر مرتبط هستند و برند ملی با تولید ملی ارتباط دارد وی بر ضرورت کار جدی در زمان جنگ اقتصادی با قدرت‌های خارجی تاکید کرد.
نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اعضای دولت باید با یکدیگر هماهنگی و  انسجام داشته باشند، اضافه کرد: مهم‌ترین بحث در حال حاضر انسجام اعضای دولت است که اکنون این انسجام دیده نمی‌شود. نباید معاون اول بگوید سه دهک را از یارانه بگیران حذف می‌کنیم اما سخنگوی دولت آن را تکذیب کند و یا نباید وزیر صنعت ما در بحث انتشار اسامی لیست ثبت و سفارش نظر متفاوت از بانک مرکزی و یا وزارتخانه دیگری داشته باشد.
کواکبیان در پایان گفت: بالا بردن کیفیت اجناس داخلی از جمله عوامل کمک به تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی است.
کد مطلب: 89800
برچسب ها: مصطفی کواکبیان
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *