۰
چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۲۵

هدیه خونین نتانیاهو به جوبایدن !!؟؟

کرم محمدی
هدیه خونین نتانیاهو به جوبایدن !!؟؟
حمله هوایی رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی در نوار غزه که طی آن بیش از ۱۵۰۰ زن و کودک و افراد غیر نظامی به شهادت رسیدند، بدون تردید تجلی عینی جنایت علیه بشریت و جنایت جنگی آشکار به شمار ‌می‌رود.
وقتی که طی ده روز حملات بی وقفه رژیم خون‌ریز صهیونیستی به مناطق مسکونی غزه‌ که طی آن قریب به ۳ هزار نفر به شهادت رسیده و بیش از نیمی شهداء را کودکان تشکیل ‌می‌دهند، وقتی جریان آب و برق و گاز و ارزاق عمومی به طور رسمی از سوی این رژیم به رروی بیش از دو میلیون ساکن غزه بسته ‌می‌شود، وقتی آمریکا تمام قد در کنار رژیم صهیونیستی قرار گرفته و میلیاردها دلار کمک مالی به قاتلان ملت فلسطین اختصاص ‌می‌دهد و همزمان هم هواپیماها و ناوهای جنگی خود را به کمک خون‌ریزترین رژیم جهان اعزام ‌می‌نماید، وقتی که دولت‌های اروپایی مدعی دفاع از حقوق بشر بر جنایات جنگی اشغالگران قدس صحه ‌می‌گذارند، وقتی حاکمان دولت‌های عربی دست در دست رژیم صهیونیستی داشته و بر پیکر فلسطینی‌ها خنجر خیانت وارد ‌می‌نمایند، وقتی سازمان‌های حقوق بشری و مهمتر از اینها سازمان ملل‌ و برخلاف تمام کنوانسیون‌های بین‌المللي براین همه جنایات بی‌سابقه و نسل‌کشی فلسطینیان چشم‌های خویش بسته‌اند، باید انتظار وقوع چنین جنایت هولناکی را از رژیمی که کشتن و آواره نمودن انسان‌ها را افتخار خود ‌می‌داند، داشت.
بایدن رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا سه شنبه وارد سرزمین‌های اشغالی و مهمان نخست وزیر رژیم کودک‌کش صهیونیستی شد.
تنها چند ساعت قبل از آن که هواپیمای‌ بایدن در فرودگاه بن گورین به زمین بنشیند، بنیامین نتانیاهو با دستور حمله به بیمارستان فلسطینی و کشتار بی‌رحمانه زنان و کودکانی که یا مجروح حملات هواپیماها بودند و یا برای در امان ماندن از حملات هوایی اشغالگران در محوطه این بیمارستان پناه گرفته بودند، این خون‌ریزی وحشیانه را پیشاپیش به عنوان هدیه‌ تقدیم جو بایدن رئیس جمهور آمریکا کرده است.
انتشار این خبر هولناک و تصاویر دلخراش تکه تکه شدن انسان‌های بی دفاعی که گناهشان فقط فلسطینی و مسلمان بودن آنها بوده است، موجی از نفرت و انزجار را نه تنها در میان مسلمانان بلکه آنانی که خود را انسان ‌می‌دانند ایجاد کرده است.

در بسیاری از ممالک اسلامی و غیر اسلامی ده‌ها هزار نفر به خیابان‌ها ریخته‌اند و ضمن محکوم کردن این جنایت، خواهان پایان یافتن کشتار فلسطینی‌ها توسط رژیم صهیونیستی شده‌اند.
درست در زمانی که جهانیان در بهت و حیرت قتل عام مردم غزه در بیمارستان معمدانی هستند، صدر اعظم آلمان در کنار قصاب غزه ایستاده و با افتخار اعلام ‌می‌کند که دولت آلمان حامی و پشتیبان صهیونیست‌هاست و رئیس جمهوری آمریکا نیز برای دلگرمی هرچه بیشتر و حمایت همه‌جانبه به دیدار نتانیاهو رفته و دست در دستانی گذاشته است که تا به مرفق به خون زنان و کودکان فلسطینی آغشته شده است.
مقامات دولت‌های غربی وقاحت را به جایی رسانیده‌اند که حتی از عامل اصلی سلاخی کردن فلسطینی‌ها در بیمارستان المعمدانی نام نبرده و با بی شرمی تمام درصددند تا ارتکاب این جنایت هولناک را به فلسطینی‌ها نسبت دهند؟!
از دیدگاه رهبران و حاکمان دول غربی و براساس آنچه در صحنه عمل مشاهده ‌می‌شود، مسلمانان و به ویژه فلسطینی‌ها از دایره شمول حقوق بشر خارج بوده و بمباران، قتل عام، محاصره تمام عیار و آواره نمودن آنها مجاز است.
کیست که نداند بمب‌های اهدایی آمریکا توسط جت‌های جنگنده آنان بر بیمارستان معمدانی فرود آمده و بیش از ۱۵۰۰ نفر را به خاک و خون کشیده است؟ کیست که نداند بدون حمایت‌های همه جانبه مالی، تسلیحاتی، سیاسی و تبلیغاتی آمریکا و اروپا، رژیم خون‌ریز صهیونیستی قادر به ادامه حیات ننگین خود نخواهد بود.
بدون شک این جنایت‌ها هرگز از خاطره مردم فلسطین، ملت‌های مسلمان و آزادیخواهان جهان محو نخواهد شد و بعنوان سندی ننگین و خیانت‌بار از همدستی غرب و صهیونیست‌ها در تاریخ مبارزات ملت فلسطین ثبت و ضبط خواهد شد.
اینگونه جنایات بوجود آورنده طوفان الاقصی بوده و از این پس نیز موتور محرکه مقاومت فلسطینی خواهد بود.
جهانیان بدانند تاریخ و آینده‌گان از این همه جرم و جنایت علیه مردم مظلوم غزه و بی‌دفاع فلسطین به عنوان صفحاتی تاریک و ننگین از نسل‌کشی یاد خواهند کرد و نام سردمداران دنیای غرب و مدعی حقوق بشر و سکوت و یا همراهی آنان را در برابر سفاکی و جنایات هولناک رژیم صهیونیستی را همچون چنگیز خان‌ها در ردیف خون‌ریزترین حکام قرار خواهند داد.
کد مطلب: 204847
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *