۰
يکشنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۳۲

معرفی ۳ مکمل غضروف ساز بی‌نظیر

بسیاری از افراد برای محافظت و بهبود مفاصل و غضروف های خود اقدام به مصرف دارو و یا مکمل های غضروف ساز می کنند. اغلب مکمل های غضروف ساز برای سلامت مفاصل، کاهش التهاب و محافظت از آنها استفاده می شوند. مخصوصا ورزشکاران، افراد سالمند و یا اشخاصی که از مواد غذایی مفید برای غضروف ها به اندازه کافی استفاده نمی کنند بیشتر در معرض آسیب خواهند بود.
استفاده از انواع مکمل های تقویت مفاصل و استخوان ها و کمک به غضروف سازی، می تواند از بروز مشکلات مفصلی در سنین جوانی و میانسالی جلوگیری کرده و به شما کمک کند حتی در دوره سالمندی نیز قدرت حرکتی خود را حفظ کنید. 
ما در این مقاله قصد داریم 3 مکمل غضروف ساز بی نظیر را به شما معرفی کنیم. این 3 مکمل جواب خود را پس داده اند و مورد تایید مصرف کنندگان می باشند. با ما همراه باشید.
غضروف چیست؟
غضروف ماده ای سفت و لاستییکی است که در انتهای استخوان ها و نقطه ای که دو استخوان به یکدیگر متصل می شوند قرار گرفته است. عملکرد اصلی غضروف ها کاهش اصطکاک بین دو استخوان و به نوعی ضربه گیری است. هرچه قابلیت تغییر شکل غضروف ها حین وارد شدن فشار بیشتر باشد شرایط بهتری خواهد داشت.
هنگامی که نیرویی به غضروف ها وارد می شود، مقداری از آب موجود در غضروف به سمت مفاصل می رود. هنگامی که می ایستید و یا در حال راه رفتن هستید، چنین حالتی خواهد داشت. پس از اینکه به شرایط عادی برگشتید آب دوباره جذب غضوف ها می شود و غضروف شکل طبیعی خود را می گیرد.
در مواقعی نازک شدن غضروف و یا کاهش آب غضروف ها باعث ایجاد درد و ناراحتی در حین حرکت می گردد. استئوآرتریت یا آرتروز یکی از مشکلات شایع بخصوص در سنین بالاتر است. در واقع غضروف از چهار ماده تشکیل شده است، کلاژن، پروتئوگلیکان، آب و کندروسیت ها.
مکمل های کلاژن برای تقویت غضروف ها
کلاژن یکی از انواع پروتئین است که علاوه بر غضروف ها، در پوست، استخوان و تاندون ها نیز یافت می شود. کلاژن استحکام غضروف را تأمین کرده و چارچوبی را ایجاد می کند سایر اجزای غضروف در آن قرار گیرند.
امروزه از مکمل های کلاژن برای محصولات جوانساز پوست و تقویت مفاصل و استخوان ها استفاده می شود. تأمین کلاژن مورد نیاز بدن بخصوص از سنین 30 سالگی به بعد باعث می شود تا علاوه بر اینکه پوست شاداب و سالم تری داشته باشید، از غضروف ها نیز محافظت کرده و از لحاظ حرکتی نیز مشکلی نداشته باشید.
درمان آرتروز با استفاده از مکمل غضروف ساز
درمان آرتروز برای کاهش درد، سفتی مفاصل و هچنین بهبود تحرک و ثبات مفصل ها لازم است. روش های مختلفی برای بهبود غضروف ها توصیه می شود بهترین آنها کمک به بازسازی غضروف های آسیب دیده از طریق تغذیه و یا استفاده مکمل های غضروف ساز می باشد.
بسیاری از افراد با درد مزمن مفاصل در زانو، دست، آرنج، شانه و جاهای دیگر دست و پنجه نرم می کنند. شایع ترین مشکل مفاصل آرتریت و نوع آرتروز می باشد. در این وضعیت غضروف ها نرمی و مقاومت سابق را نداشته همچنین باعث اصطکاک استخوان می شد.
امروزه ده ها مکمل در انواع مختلف تولید شده است که می تواند از مفاصل و استخوان ها محافظت کرده و وضعیت غضروف ها را بهبود بخشد. در میان انواع برندها و ترکیبات مختلف می توان به 3 نوع مکمل که جزء بهترین و رضایتبخش ترین مکمل ها می باشد اشاره کرد.
1-     کپسول مگنیفورت آرین سلامت سینا
مگنیفورت یک محصول تحت لیسان است که تشکیل شده است از ویتامین D3، برای جلوگیری از پوکی استخوان و جذب بهتر کلسیم، ویتامین های B1 وB6، ویتامین K2، کلسیم و منیزیم وجود دارد. این مکمل علاوه بر اینکه باعث تقویت استخوان ها و مفاصل می شود، به عضلات برای حرکت نیز کمک کرده و همچنین عملکرد آنها را بهبود می بخشد.
قرص مگنیفورت به خوبی پروتئین های مورد نیاز بدن را تأمین کرده و به غضروف ها کمک می کند تا خود را بازسازی کنند. به این ترتیب پس از مدتی که از مصرف این مکمل گذشت به مرور درد کمتری در ناحیه مفاصل احساس کرده و قدرت حرکتی بیشتر خواهد شد. علاوه بر تمامی مزایای ذکر شده مگنیفورت به کاهش علائم سندروم پیش از قاعدگی نیز کمک کرده و باعث بهبود دردهای عصبی بدن نیز می گردد.
2-     کپسول آوودین
آوودین گرفته شده از عصاره گیاه و میوه های مفید برای بازسازی و تقویت غضروف ها می باشد. عصاره زنجبیل موجود در این مکمل علاوه بر اینکه مانع درد و گرفتگی مفاصل می شود از التهاب نیز جلوگیری می کند. ویتامین D3 نیز در این مکمل وجود دراد که باعث جذب بهتر کلسیم در استخوان ها می باشد.
همچنین آوودین حاوی عصاره سویا و آووکادو نیز می باشدکه هردو  مکمل در تقویت مفاصل و کمک به بازسازی غضروفی بسیار مؤثر هستند. آووکادو سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 و امگا 9 می باشد. ویتامین های E C، K نیز در این مکمل وجود دراد که می تواند مستقیما بر مفاصل اثر بگذارد.
3-     کپسول پیاسیدین
پیاسیدین رازک مکمل کاهش دهنده درد و التهاب مفاصل براثر آرتروز می باشد. این مکمل به ترمیم بافت همبند کمک می کند. پیاسیدین علاوه بر تمامی مزایایی که برای مفاصل دارد به تأمین کلاژن مورد نیاز بدن نیز کمک می کند. از اینرو با مصرف آن دیگر مشکلی در حرکت نخواهید داشت.
اغلب افرادی که براثر خشکی مفاصل و یا تحرک اندک دچار آسیب های غضروفی شده اند،  لازم است که از  محتویات موجود در این مکل استفاده کنند. با افزایش تراکم استخوان ها و تقویت عضلات بدن به سلامت غضروف کمک کرده و مانع اصطکاک بیشتر و یا آسیب مفصلی می شوند.
اهمیت مصرف مکمل های غضروف ساز
امروزه با توجه به الگوی غذایی و سبک زندگی افراد دردهای مفصلی و مشکلات استخوانی از سنین پایینتر و در جوانی نیز به سراغ افراد می آید. انجام حرکات ورزشی در جهت تقویت عضلات و کمک به مفاصل همچنین اصلاح برنامه غذایی باعث می شود که سلامت ساختار اسکلتی را هرچه بیشتر حفظ کنید.
استفاده از بهترین مکمل های غضروف ساز نیز با توجه به اینکه از مواد و ویتامین های مفید برای مفاصل ساخته شده است می تواند به شما کمک کند تا سلامت غضروف های خود را حفظ کنید. خرید انواع مکمل های غضروف ساز و تقویت کننده مفاصل و استخوان ها یکی از روش های حفظ سلامت جسمانی است.
این 3 مکمل غضروف ساز را از کجا بخریم؟
حال پس از معرفی مختصر این سه مکمل بی نظیر پیشنهاد ما به شما خرید این مکمل ها از داروخانه است البته با توجه به گسترش اینترنت امروزه داروخانه های اینترنتی زیادی پدید آمده اند. یکی از این داروخانه ها داروخانه آنلاین داروبوم به آدرس darooboom.com است که تمامی مجوزهای لازم را از سازمان غذا و دارو کسب کرده است و همچنین دارای نشان نماد اعتماد است.
این  داروخانه آنلاین علاوه بر ارسال رایگان امکان پرداخت در محل را برای تمامی مشتریان خود در سراسر ایران فراهم نموده است تا با خیالی آسوده و اطمینان خاطر اقدام به خرید از این داروخانه اینترنتی نمایید.
 
کد مطلب: 162675
برچسب ها: مکمل
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *