; ?>; ?> حجم‌ های مشکوک در بازار امروز - مردم سالاری آنلاين
۰
دوشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۳۴

حجم‌ های مشکوک در بازار امروز

بررسی بازار امروز نشان می‌دهد که سهم‌های خبهمن، قزوین، کی بی سی و اخابر حجم مشکوک خوردند. همچنین فیلترهای بورسی نشان می‌دهند بپاس، مبین و سکرما خروج پول هوشمند داشتند.
حجم‌ های مشکوک در بازار امروز
به گزارش مردم سالاری آنلاین،بررسی بازار امروز نشان می‌دهد که سهم‌های خبهمن، قزوین، کی بی سی و اخابر حجم مشکوک خوردند. همچنین فیلترهای بورسی نشان می‌دهند بپاس، مبین و سکرما خروج پول هوشمند داشتند.
واکنش سریع بورس به شدت گرفتن اصلاح در روز آغازین این هفته، این پیام نهفته را می‌دهد که نماگر اصلی تالار شیشه‌ای قصد عقب‌نشینی بیشتر ندارد. امروز شاخص کل بورس با ثبت گام 20 هزار و 12 واحدی بر فراز ابر کانال 1.4 میلیونی ایستاد.
شاخ کل هم‌وزن نیز که این روزها برخلاف هفته گذشته هم‌کوک با نماگر اصلی به ساز در آمده است، با سبقت از شاخص کل رشد 1.49 درصدی به ثبت رساند و بدین ترتیب به محدوده 420 هزار و 399 واحد رسید.
بررسی معاملات بازار امروز نشان می‌دهد که سهم‌های زیر حجم مشکوک داشتند و به طور متوسط هشت برابر میانگین حجم ماه خود حجم خوردند.
در جریان معاملات امروز بازار، سه سهم خبهمن، کالا و ورنا بیشترین ارزش معاملات و سهم‌های خبهمن، شستا و دی بیشترین حجم معاملات را ثبت کرده‌اند. همچنین سهم فارس نیز بیشترین ارزش بازار را در اختیار خود گرفت.
ونیکی با افزایش هفت درصدی بیشترین بازدهی روز را از آن خود کرد. میدکو نیز با افت 4.94 درصدی بدترین عملکرد را در معاملات امروز ثبت کرد.
بیشترین خالص خرید حقیقی نیز به سهم‌های خبهمن، فزر و وبانک تعلق گرفت. کی بی سی، تاصیکو و کطبس نیز در جریان معاملات امروز ورود پول هوشمند داشتند.
لازم به ذکر است بیشترین سرانه خرید حقیقی در سهم‌های گشان، خکرمان و تاصیکو رقم خورد. همچنین آبادا در جریان معاملات امروز بیشترین فشار تقاضا را ثبت کرد. در مقابل، بیشترین فشار عرضه نیز در نماد قپیرا بود.
منبع:تجارت نیوز
کد مطلب: 183624
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *