۰
چهارشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۱۶

حجم‌ های مشکوک در بازار امروز

بررسی بازار امروز نشان می‌دهد که سهم‌های وخاور، کروی، ما، تاصیکو و واحیا حجم مشکوک خوردند. همچنین فیلترهای بورسی نشان می‌دهند سفارس، شپديس، وصندوق و كفرا خروج پول هوشمند داشتند.
حجم‌ های مشکوک در بازار امروز
به گزارش مردم سالاری آنلاین،بررسی بازار امروز نشان می‌دهد که سهم‌های وخاور، کروی، ما (بیمه ما)، تاصیکو و واحیا حجم مشکوک خوردند. همچنین فیلترهای بورسی نشان می‌دهند سفارس، شپديس، وصندوق و كفرا خروج پول هوشمند داشتند.
شاخص کل بورس در حالی امروز در هفته جاری رشد 18 هزار واحدی ثبت کرد که نقشه بازار نمایانگر چنین رشدی نیست. در روز جاری 262 نماد در محدوده سرخ دامنه نوسان معامله شدند که معادل 42 درصد کل نمادها است. همچنین بسیاری از سهام در محدوده خنثی نوسان کردند. به نظر می‌رسد نمادهای شاخص‌ساز با سبقت از کلیت بازار توانستند بازدهی بالاتری از میانگین کلی بازار سرمایه را ثبت کنند.
نماگر اصلی تالار شیشه‌ای با گامی 18 هزار و 131 واحدی موفق شد تا محدوده یک میلیون و 474 هزار و 760 واحد پیشروی کند. شاخص کل هم‌وزن بازار نیز که نماینده تمام نمادهای حاضر در بورس تهران با وزن یکسان است با رشد 2 هزار و 187واحدی توانست به محدوده 433 هزار و 763 واحدی برسد.
بررسی معاملات بازار امروز نشان می‌دهد که سهم‌های زیر حجم مشکوک داشتند و به طور متوسط هشت برابر میانگین حجم ماه خود حجم خوردند.
M نشانه میلیون است
در جریان معاملات امروز بازار، سه سهم فولاد، خگستر و خودرو بیشترین ارزش معاملات و سهم‌های شستا، خودرو و دی بیشترین حجم معاملات را ثبت کرده‌اند. همچنین سهم فارس نیز بیشترین ارزش بازار را در اختیار خود گرفت.
گدنا با افزایش هفت درصدی بیشترین بازدهی روز را از آن خود کرد. کساوه نیز با افت 5.22 درصدی بدترین عملکرد را در معاملات امروز ثبت کرد.
بیشترین خالص خرید حقیقی نیز به سهم‌های غنوش، اخابر و کروی تعلق گرفت. خفنر، شپارس و تجلی نیز در جریان معاملات امروز ورود پول هوشمند داشتند.
لازم به ذکر است بیشترین سرانه خرید حقیقی در سهم‌های وخاور، تاصیکو و شپارس رقم خورد. همچنین فباهنر در جریان معاملات امروز بیشترین فشار تقاضا را ثبت کرد. در مقابل، بیشترین فشار عرضه نیز در نماد غشهداب بود.
منبع:تجارت نیوز
کد مطلب: 183847
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *