۰
يکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۲۲
سیدکاظم موسوی:

جای برخی از اعضای کابینه بودم،استعفا می‌دادم

نماینده مردم اردبیل در مجلس با بیان اینکه ارزش پول ملی بیانگر وضعیت اقتصادی کشور است، تاکید کرد که بانک مرکزی باید در خصوص کاهش ۳۳ درصدی ارزش پول پاسخگو باشد.
جای برخی از اعضای کابینه بودم،استعفا می‌دادم
به گزارش مردم سالاری آنلاین،سیدکاظم موسوی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۴ دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: کشور ما جزء نخستین کشورهای ثروتمند دنیا است کما اینکه گاز، نفت، پتروشیمی و منابع قوی انسانی داریم بنابراین چرا ارزش پول ملی ما در جهان باید تحقیر شود مگر تورم جز به معنای کاهش ارزش پول ملی نیست.
نماینده مردم اردبیل و نمین و نیر و سرعین در مجلس با بیان اینکه ارزش پول ملی نشان دهنده وضعیت اقتصادی کشور و اعتبار اقتصادی است، تصریح کرد: دشمنان قسم خورده ما با هدف قرار دادن ارزش پول ملی به دنبال کاهش قدرت حضورمان در بازارهای جهانی هستند.
وی خطاب به نمایندگان مجلس و ملت بیان کرد: ارزش پول ملی به دلیل وضعیت بازار ارز در دو هفته اخیر بیش از ۳۳ درصد کاهش یافته است که این وضعیت در شأن و صلاح مردم ایران نیست آن هم در شرایطی که ارز به میزان کافی داریم اما عدم مدیریت ها و بعضا بی توجهی ها مقدمات بروز این مسائل را ایجاد کرده است و بانک مرکزی باید به عنوان متولی و مسئول مستقیم این بخش پاسخگوی این وضعیت باشد.
این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به بی ثباتی قیمت ها و گرانی کالاها تحت تاثیر بازار ارز، تاکید کرد: مردم ایران شهید دادند بنابراین مستحق این وضعیت نیستند ضمن اینکه این نظام، نظامی الهی است و رهبر معظم انقلاب نیز بارها به مجلس، دولت و قوه قضائیه تاکید کردند که باید مشکلات مردم را رفع کنند، آیا برخورد مسئولان باید این باشد؟ اگر جای برخی از اعضای کابینه دولت بودم از تریبون مجلس استعفا داده و کنار می رفتم.
وی با بیان اینکه باید مواظب باشیم چرا که ما ضمان شرعی داریم، خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات کنونی عدم پایبندی بانک مرکزی به تکالیفش برای تسویه تعهدات ارزی بخش کشاورزی است.
منبع:ایلنا
کد مطلب: 185108
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *