۰
سه شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۹

در زیباکنار صاحب ویلا شوید

زیباکنار ناحیه ای ساحلی با آب و هوای معتدل است که در فصل بهار و تابستان شرجی بوده و در اکثر فصول به خصوص در فصل های بهار ، پاییز و زمستان باران قابل توجهی میهمان زمین های آن است. آسمان آبی زیباکنار و دریای نیلی آن باعث توجه بیش از پیش به این منطقه شده است .
زیباکنار ناحیه ای ساحلی با آب و هوای معتدل است که در فصل بهار و تابستان شرجی بوده و در اکثر فصول به خصوص در فصل های بهار ، پاییز و زمستان باران قابل توجهی میهمان زمین های آن است. آسمان آبی زیباکنار و دریای نیلی آن باعث توجه بیش از پیش به این منطقه شده است .
امروزه نام زیباکنار ، به دلیل ساخت و ساز ویلا های لوکس مستقل و یا ویلاهای شهرکی توسط مهندسین مجرب و یا ویلاهای روستایی بومیان که برخی از شهرنشینان علاقه به بافت آن دارند و همچنین هتل ها و مسافرکاشانه هایش با ویو دریای زیبای خزر ، در بین افراد بسیار مطرح شده است.
البته این شهرت و محبوبیت زیباکنار باعث تغییر زیاد بافت منطقه به ویلاهای جدید و مدرن و منطقه ای لوکس برای ثروتمندان و کارمندان شده است.
امروزه کسب و کار اکثر افراد در زیباکنار به بنگاه معاملاتی ملک اجاره ای یا فروشی تبدیل شده است به طوری که در این منطقه مشاورین املاک زیادی را مشاهده خواهید کرد . پس برای خرید ویلا در زیباکنار کافیست تا سفری به این منطقه داشته باشید تا بتوانید خرید ملک رویایی خود را انجام دهید.
شرکت انبوه سازان آرش زیباکنار با سال ها سابقه کاری در زمینه بازار مسکن و ساخت شهرک های ویلایی زیباکنار ، با توجه به افزایش قیمت مسکن و به طبع آن کاهش قدرت خرید مردم به دلیل رکود و تورم  و همچنین کاهش عرضه مسکن از سوی دولت و بخش خصوصی در سال های اخیر و سیر صعودی نیاز به مسکن ، برای جلوگیری از کاهش ارزش پولی و ایجاد فرصتی استثنایی برای سرمایه گذاری ، اقدام به اجرایی نمودن طرح طاها در منطقه زیباکنار نموده است.
اما طرح طاها انبوه سازان آرش چیست ؟ طاها خود مخفف عبارت "طرح اقتصادی همراه آرش " است . شرکت انبوه سازان آرش پس از ساعت ها کارشناسی در مورد انواع مدل های سرمایه گذاری در بخش مسکن که از سال 1397 آغاز شد توانست به مدلی اجرایی دست پیدا کند و به دنبال آن برای اولین بار در کشور در راستای پوشش نیاز و تقاضا برای خرید مسکن ویلایی با سرمایه های خرد ، پروژه " طاها " را در فروردین 1399 در شهرک های مسکونی ویلایی آرش زیباکنار در استان گیلان اجرایی نمود .
با ثبت نام در طرح طاها هر ایرانی می تواند با خرید یک سهم ( معادل 5/0 دانگ )  از مجموع شش دانگ یک واحد ویلایی ومالکیت مادام العمر ؛ 40  روز در هر سال را طبق جدول زمانی کاملا مشخص و مستقل ، در یک ویلای مبله شخصی از محصولات شرکت انبوه سازان آرش اقامت داشته باشد و مالک ویلا شمال باشند.
واحد امور مشتریان طرح طاها با برخورداری از نیرو های انسانی آموزش دیده و متعهد و همچنین ماشین آلات ، تجهیزات و فناوری های بروز برای خدمات رسانی 24 ساعته به مشتریان آماده شده است . در همین راستا اپلیکیشن و سایت اختصاصی طاها این امکان را فراهم آورده تا ارتباط بین مالکین با امور مشتریان برای انجام هر نوع خدمات اعم از تعمیر و تعویض قطعات ، اعلام خرابی ، تحویل ، ثبت ورود و خروج ، تعویض زمانی ، محاسبه و دریافت شارژ، ارتباط با مدیریت و ارزشیابی کارکنان با سهولت در دسترس کاربران طاها باشد.


طرح طاها برای اولین بار در کشور ایران اجرایی شده است . این طرح ویژگی های خاصی دارد که آن را متمایز از دیگر فرصت های سرمایه گذاری در بازار های مالی ، به خصوص بازار مسکن ، می کند . ویژگی های طرح طاها عبارت اند از :
1-   تقسیم بهای کل ویلا بین چند نفر ( تا سقف 12 نفر )
2-   فرصت سرمایه گذاری در منطقه گردشگری زیبا کنار
3-   جدول زمانی مشخص و مجزا ارزش افزوده بالا نسبت به بازار های موازی
4-   تحویل ویلای مبله
5-   امکان انتخاب سهم از سبد متنوع محصولات آرش
6-   اقساط بلند مدت بدون بهره
7-   نزدیکی ویلا ها به جاذبه های طبیعی و گردشگری بی نظیر استان گیلان و منطقه آزاد انزلی
8-   مدیریت اقتصادی سفرهای شخصی
9-   قابلیت سرمایه گذاری خانوادگی
10-  تسهیل خدمات و نگه داری واحد ویلایی خریداری شده از طریق شرکت انبوه سازان آرش
11-   سند معتبر
با سرمایه گذاری در طرح طاها می توانید حتی با سرمایه های خرد خود در بازار مسکن سرمایه گذاری آینده داری داشته باشید .


 
کد مطلب: 139940
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *