۰
جمعه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۱۳
پرسپولیس ۴ - صفر گل‌گهر

طوفان پرسپولیس در آزادی

پرسپولیس مقابل گل‌گهر سیرجان به برتری پرگل دست یافت.
طوفان پرسپولیس در آزادی
به گزارش مردم سالاری آنلاین،تیم‌های پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان از ساعت ۱۸ امروز در هفته بیست و هشتم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند. این دیدار در پایان با برتری ۴ بر صفر پرسپولیس مقابل گل‌گهر به پایان رسید. مهدی ترابی سه بار و سعید صادقی یک بار برای قرمزها گلزنی کردند.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، میلاد سرلک، سروش رفیعی، مهدی ترابی، سعید صادقی، وحید امیری و عیسی آل‌کثیر.

ترکیب گل‌گهر: محسن فروزان، علیرضا آرتا، مسیح زاهدی، شایان مصلح، مهدی تیکدری نژاد، علیرضا علیزاده، محمد خدابنده لو، نوید عاشوری، محمدرضا حسینی، مرتضی تبریزی و رضا شکاری.

دقیقه ۸: ارسال مهدی ترابی از سمت راست با ضربه سر گئورگی گولسیانی همراه شد که محسن فروزان این توپ را سیو کرد.
دقیقه ۱۹: حملات مستمر پرسپولیس با یک ارسال زمینی از سوی علی نعمتی به داخل محوطه جریمه همراه شد اما ضربه بیرون پای سروش تبدیل به گل نشد.
دقیقه ۲۳: مهدی ترابی ابتدا توپ را روی دروازه فرستاد، وحید امیری توپ را با سینه کنترل کرد و به صادقی پاس به عقب داد، این بازیکن دروازه را هدف گرفت و در برگشت، مهدی ترابی بود که روی ریباند قفل دروازه فروزان را شکست.

دقیقه ۳۳: هافبک خوش‌نقش پرسپولیس پشت ضربه ایستگاهی قرار گرفت و موفق شد با یک شوت دیدنی محسن فروزان را مغلوب کند. توپ در آستانه ورود به دروازه روی زمین خورد و وارد دروازه شد.

دقیقه ۳۸: پاس آرام علیرضا بیرانوند به پورعلی‌گنجی باعث شد تا شکاری با تکل توپ‌ربایی کند و در مقابل دروازه موقعیت را در اختیار تبریزی قرار دهد. اما شوت سنگین این بازیکن از داخل محوطه با اختلاف زیاد از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۵: ارسال بلند با اثرگذاری امیری همراه شد و توپ به عیسی رسید. او پاس به بیرون را به سعید صادقی فرستاد و این بازیکن بعد از یک حرکت فریب، شلیک خود را به سمت دروازه فرستاد تا فروزان از زاویه بسته گل بعدی را بخورد.

دقیقه ۴۹: پاس پشت پای عیسی آل‌کثیر به سعید صادقی رسید و او توپ را به مهدی ترابی سپرد. ترابی پس از اینکه از خروج فروزان مطلع شد، ضربه چیپ خود را زد تا این توپ به شکلی دیدنی وارد دروازه شود.

دقیقه ۶۲: علیرضا بیرانوند از دروازه خروج کرد و قصد حرکت تکنیکی در مقابل حسینی را هم داشت اما بازیکنان گل‌گهر توپ را گرفتند و در ادامه هم شوت بازیکن این تیم را بیرانوند گرفت.
دقیقه ۶۴: شوت از پشت محوطه جریمه امین قاسمی‌نژاد از پشت محوطه جریمه با واکنش علیرضا بیرانوند همراه و راهی کرنر شد.
دقیقه ۶۷: ارسال دانیال از سمت راست در تیر دوم به ترابی رسید و او بعد از کنترل با پای راست به توپ ضربه زد که این شوت بعد از برخورد به مدافع گل‌گهر راهی کرنر شد.
دقیقه ۷۲: پاس در عمق برای عیسی با دریبل فروزان همراه شد اما پیش از اینکه آل‌کثیر ضربه نهایی را بزند، توپ از خط عرضی گذشت و گل نشد.
دقیقه ۷۶: شوت سرکش سینا اسدبیگی با واکنش فروزان راهی کرنر شد.
دقیقه ۷۷: روی ارسال کرنر و توپ سوم، لئاندرو پریرا ضربه خود را زد که فروزان دوباره توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۹۰: فرار مهدی عبدی از تله آفساید با پاس او به دهانه دروازه همراه شد اما در لحظه آخر مدافعان گل‌گهر توپ را زدند و به کرنر فرستادند.

کد مطلب: 195530
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *