۰
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۰

تعویق زمان ثبت سفارش کتاب‌های درسی + جزئیات

آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی برخی پایه‌ها به تعویق افتاده است به طوری که در سامانه ثبت سفارش کتاب‌های درسی اعلام شده که «تاریخ ثبت سفارش متعاقباً اعلام خواهد شد».
تعویق زمان ثبت سفارش کتاب‌های درسی + جزئیات

به گزارش مردم سالاری آنلاین، آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی به تعویق افتاده است و در سامانه ثبت سفارش کتاب‌های درسی اعلام شده که تاریخ ثبت سفارش متعاقباً اعلام خواهدشد.

در حالی که پیش از این زمان ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ برای پایه‌ها و رشته‌های تحصیلی دوم تا ششم ابتدایی، هشتم، نهم، یازدهم و دوازدهم، سه شنبه ۲۸ فروردین ماه اعلام شده بود اما در سامانه ثبت سفارش کتاب‌های درسی اعلام شده که تاریخ ثبت سفارش پایه‌های مذکور متعاقباً اعلام خواهد شد.

روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دلگان اعلام کرد: پیرو هشدار سطح قرمز هواشناسی و مصوبه ستاد مدیریت بحران شهرستان دلگان مدارس تمامی مقاطع در نوبت صبح و بعدظهر امروز سه شنبه مورخ ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ بصورت مجازی در بستر شاد برگزار می شود.

ثبت سفارش و توزیع کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ تمامی دوره‌های تحصیلی از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir یا سامانه irtextbook.ir و برابر جدول تقویم زمانی زیر انجام می‌شود.

کد مطلب: 214717
برچسب ها: کتاب‌
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *